Toiduuudised

Tervislikud hoidised (1)

Kersti Eero, 5. september 2015, 07:00
«Ega retsept ole mingi jumala poolt alla kirjutatud tõde, et täpselt selle järgi peab tegema. Iga inimene võib seda endale pisut meelepärasemaks muuta.» Aive Luigela julgustab hoidiste retsepte vastavalt oma maitsele pisut timmimaFoto: Vida Press
Mis aitaks moosi keetes suhkru pealt kokku hoida ja kuidas vanu retsepte tervislikumaks muuta, õpetab staažikas moosimeister Aive Luigela.

Kui te olete süüa tehes harjunud kasutama kas meresoola, jodeeritud soola või Himaalaja soola, soovitab armastatud toidu- ja terviseraamatute autor Aive Luigela eelistada hoidistes siiski kõige tavalisemat lauasoola. "Näiteks Himaalaja sool on vähem soolane ja kui retseptis vajalikud 2 sp soola asendada 2 sl Himaalaja soolaga, ei pruugi hoidis säilida. Meresool on samuti vähem soolane kui lauasool. Pealegi sõltub tema soolasus sellest, millisest mereveest ta parasjagu toodetud on. Aga tavaline lauasool on alati ühesuguse soolsusega," on ta staažika hoidistajana seepärast tavalisele soolale truuks jäänud. Pealegi on meresool pisut petlik, sest sulab üsna aeglaselt ja marinaad võib seepärast tunduda mage.

Edasi lugemiseks vajuta:

Samal teemal

24. september 2019, 05:30
Kapsad purki koos seente ja kookosrasvaga: nippe jagab näitleja Carmen Mikiver
23. september 2019, 14:36
Uut moodi hoidised: kabatšokist saab moosi ning baklažaanist hummust ja kalamarja
24. september 2015, 11:45
Tervislik magus: milliseid asendajaid leidub valgele suhkrule?
12. september 2015, 07:00
Õunauputus: ilusamad ubinad pane keldrisse, teised tee mahlaks või moosiks