Foto: Lugeja foto
Eesti uudised
5. juuli 2019, 10:20

Nördinud klient: Prisma suur 60protsendiline soodustus on pettus (74)

Õhtulehele kirjutas Prisma püsiklient, kes oma kodupoes pettus. Ta väidab, et poe uue allahindlussüsteemiga saab klient tegelikult poes hoopis petta. 

„Pood tegi kampaania, et hommikul hinnatakse juba aeguvad tooted 30 protsenti soodsamaks. Alates kella kaheksast õhtul soodustus muutub 60-protsendiliseks. Senini kleebiti soodustust andev kleeps pakil olnud triipkoodile, aga nüüd kleebitakse see suvalisse kohta, mistõttu läheb kassast sageli läbi ikkagi täishinda andev triipkood,“ kurdab pettunud klient.

„Ma maksin mitu korda soodustootelt täishinda, kuni selle poes avastasin. Uurisin infoletist, misjärel mulle vaheraha tagastati. Ja ma polnud ainuke, kes seda küsimas käis. Hiljem uurisin veel kodus, et kas mõni arve poest alles – ja mõni päev varasem oligi selline, kus ei näidanud mingit allahindlust,“ täpsustab klient.

„Palju loogilisem oleks kõigile, kui triipkood kaetakse allahindlusega ära, aga pood seda enam ei tee. Klienditeenindaja sõnul ei saa nad muidu alles jäänud asju kaupu maha kanda. Kas nad ei suuda siis seda asja kuidagi korda ajada? Kassapidajat kah ei taha süüdistada, sest terve päev koode kassas läbi lasta- loomulikult võib eksida. Ja kas see on siis normaalne, et pean pidevalt arvet kontrollima ja sellega infoletis raha käima nõudmas. Veelgi hullem – kes ei märka, siis see on hiljem kodus tõeliselt vihane.“

„Kas tegu on väga totra süsteemiga või... Või tahabki pood kliente ostma meelitades jätta võimaluse, et tegelikult saab neilt täishinna,“ ei ole ta praeguse süsteemiga rahul.

Prisma Peremarket AS protsesside arendusjuht Inga Ordina selgitab, et allahinnatud toodetetele lisakleebiste panekul kehtib poel reegel, et need peavad olema kleebitud nähtavale kohale. Ometigi ei tohi neid enam kleepida algse tootekoodi peale.

„Suurem, 60%-ne allahindlus hakkab meil kehtima alates kella 20st õhtul, seega võib kleebis varasemal ajal tekitada arusaamatusi. Kahjuks me ei tea, mis ajal ja millist kauplust klient külastas, et saaksime juhtumit lahendama asuda. Kui on juhtunud, et õhtusel ajal tõepoolest kassapidaja ei märganud kollast allahindlusega kleebist skänneerida, siis maksame alati toote hinnavahe kliendile kinni ja palume oma teenindajatel olla veelgi tähelepanelikumad,“ täpsustab Ordina, kes soovitab kliendile murede täpsustamiseks ja kiireks lahendamiseks pöörduda otse Prisma poole.