„Igaühel tekib hõrkude maitsete ning lõhnadega erinevaid seoseid. Ilus eestikeelne sõna hõrk sai aga pisut „maitseaineid” ning „erilist valmistusviisi” juurde. Märgi loomisel said tunnetuslikult kokku skandinaavlaste sõnastatud heaolu ja krutskiga kirjapilt, mis viib mõtted skandinaavlastega tihedamalt suhelnud saarerahvale (kes õ asemel tavatseb just ö-d kasutada) ning praktilise eestlasliku meele,“ selgitab meediale saadetud teates Kaubamaja Kodumaailma kaubandusjuht Siim Tammesalu brändi nimevalikut. „See on nagu Vahemerel seilanud saarlasest laevakokk, kes üllatab, rõõmustab ega vea kunagi alt!“
Uut kaubamärki kannavad kvaliteetsed ja funktsionaalsed roostevabast terasest potid ja kastmekastrulid. „Kaubamärgi Hörk potid ja kastrulid on loodud koostöös pika ajaloo ja traditsioonidega Itaalia pereettevõttega. Roostevaba teras on Euroopast ning potid ise valmivad Põhja-Itaalias mägede vahel asuvas tehases,“ räägib Tammesalu.
Metalseid potte ja tarvikuid täiendavad aga kodumaisest puidust valmistatud lisandid. Kõik Hörk puidust lõikelauad ja köögivahendid valmivad Eesti kohalikust puidust.
Kommentaarid (0)