Toiduuudised

Viis dieedinippi: joo mullivett (1)

Marion Mänd, 5. september 2014 07:00
Foto: Panthermedia/Scanpix
Harperbazaar.com jagab üllatavaid nõkse, mis aitavad hõlpsamini kaalust maha võtta.

Ära pelga mune. Ameerika teadlased leidsid, et need dieedipidajad, kelle hommikueine sisaldas mune, võtsid teistest rohkem alla, ehkki mõlema grupi hommikusöögis oli ühepalju kaloreid. Põhjus pole veel teada.

NB! Ei pea piirduma ainult munavalgega!

Muuda salat spartalikumaks. Liiga palju lisandeid pole hea ei riietuse ega roheliste salatite puhul. Kasuta igas salatis vaid üht lisakomponenti, nagu näiteks avokaado, juust või pähklid.

Tekiila ei tee paha. Mehhiko teadlased avastasid, et tekiila valmistamiseks kasutatavates agaavitaimedes leiduvad suhkrud agaviinid ei seedi, ei tõsta veresuhkru taset ning võivad aidata kaalust alla võtta.

Joo mullivett. Vahel küünitame käe toidu poole ka siis, kui oleme tegelikult lihtsalt janus. Nii et joo vett ja ennekõike mullivett, mis tekitab tõhusama täiskõhutunde.

Ammuta kiudainet puuviljast. Kui sulle müsli ja muu koresööt ei meki, nosi kuivatatud ploome, avokaadot ja põldmarju. Neis on palju kiudaineid, mis tekitavad täiskõhutunde.

Samal teemal

20.08.2014
Venemaa kärpis impordikeelu all olevate kaupade loetelu
13.08.2014
56 kilo kaaluv Kim Kardashian pole oma kehaga rahul
03.08.2014
13 DIEEDINIPPI: punane taldrik aitab õgimist ohjata
11.07.2014
Kaheksa tervislikku toitu, mis võivad su dieedi nässu ajada