Resto Linn (Vijandi)

Foto: Karmo Tüür
Kolumnid
17. juuli 2022, 13:22

KARMO TÜÜRI SUPIPÖIAL | Resto Linn (Viljandi): seletan uuesti lahti, miks selline pilt ja kliendikohtlemine on vale

Mis on sellel pildil valesti? Õige – te näete kahte käiku korraga laual. Oehhh. See juhtus jälle. Sedapuhku Viljandis. Aga ega pole vahet kuskohas, sest hoolimatu on see ikkagi.

Kuna antud kirjatüki lugeja pole võibolla mu analoogseid ägamisi varem näinud, siis seletan uuesti lahti, miks selline pilt ja kliendikohtlemine on vale. Rohkem kui üks toidukäik võib olla lauas sööklas, kus kunde ise toob nad kandikul korraga endale ette, keerab nad endale klõmpsti nahavahele ja liigub kiirelt sammul edasi. Sest et söökla on funktsionaalse toitumise koht.

Asutus, kus teenindatakse lauas (ja mille nimeks on edev „resto“), antakse kundel aega toitu nautida, peetakse välja paus. Tuuakse toidud ette ükshaaval ja alles siis, kui ollakse veendunud, et klient on eelmise käigu lõpetanud. Eesmärgiks on kunde maksimaalne rahulolu, eksju onju?!?

Edasi lugemiseks: