Tootjatelt võiks uurida, kas vastab tõele, et kauplusekettide jaoks on tavapärane ka väljapressimine - valitakse kaubamärk mis müüb hästi ja mis on juba kaupluses müügil ja pannakse tootja valiku ette - kui sa ei tee meile omatoodet sellise hinnaga nagu me ütleme (hinnaga mis ei kata kaupmehe omahinda), siis me sinu toodet edaspidi enam müüki ei võta.
müügi-strateegia õppejõud ise käis tehastes ja ise nägi, kuidas sama toode läheb liini lõpus nii brändi-pakendisse kui ka oma - toote pakendisse . rumal on see mees selles loos . rumal .
käisin ka Chanelli tehases ja seal läks nende lõhnaõli nr. 5 nii originaalpakendisse kui ka Maxima, Rimi ja Selveri omatoote pakendisse ja teie müügi-strateegia õppejõud ise oli ka kohal ühe rumala mehega, hästi rumalaga.
Olles pisut kokku puutunud toiduainetetööstusega, siis põhimõtteliselt valmivad nn omatooted ja need bränditooted ühel ja samal tootmisliinil kasutades ka sama toorainet. Ainult lihtsalt pakend on teine.
Põhimõtteliselt on "omatoodetel" kaupluste jaoks see eelis, et seda ei pea ostma Eestist, mis võimaldab hinda alla tuua. Ja tõepoolest, kas hispaania või poola sealiha on halvem? Kas leedu kanamunad on vähemmaitsvad? Kas läti piim on teistsugune? Originaalpakend kindlasti peletaks ostjat, ikka tahad ju kodumaist. "Omatoode" aga ongi justkui kodumaal toodetud.
KOMMENTAARID (11)