Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 26. aprill – 2. mai: hõrgud road nendest kõige esimestest rabarbritest! 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 28. aprill 2021 17:27
Ja ongi aeg esimesed rabarberid koogiks teha või teistesse kevadistesse magusatesse või soolastesse roogadesse sokutada. Kuigi esimesed rabarberivarred tunduvad ülimaitsvad, peab rabarberiga oskama piiri pidada, sest varred ja lehed sisaldavad oblikhapet, mis viib organismist kaltsiumit välja. Seetõttu võiks rabarberitoitudega koos tarbida kaltsiumirikkaid toiduaineid, näiteks erinevaid piimatooteid. 

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 1901 kcal

Hommikusöök
Rabarberi-kaerapiimakokteil ( 1 portsjon ehk 220g )
Soe kinoasalat ( 1,5 portsjon ehk 300g )
1 viil täisteraleiba

Vahepala
1 pirn

Lõunasöök
Pasta köögiviljakastmega ( 1 portsjon ehk 350g )
Tomat 100g

Vahepala
1 õun

Õhtusöök
Koorene kanahautis õuntega ( 1 portsjon ehk 290g )
Kuskuss keedetud 100g

Vahepala
Keefir 200ml
Kamajahu 2 spl
Marjad 50g

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

14.04.2021
NÄDALAMENÜÜ | 12.–18. aprill: värsked ja värvised toidud annavad energiat
07.04.2021
NÄDALAMENÜÜ | 5.–11. aprill: kala aitab ajul töötada ja kaitseb haiguste eest
31.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 29. märts – 4. aprill: värsked ja tervislikud kodused kevadpühade road
24.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 22.–28. märts: praed, tehke suppidele ruumi!