Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 2.–8. märts: üllatusterohke ja hõrk naistepäeva nädala menüü 

Jane Maastik, 2. märts 2020 07:59
Foto: Jaan Heinmaa
Meie kõigi igapäevamenüüs on mitmeid toitusid, mida võib lemmikroogadeks pidada ja mis tunduvad just eestlastele omased. Kui aga täpsemalt uurida, selgub, et nii mõnegi maitsva lemmikroa valmistamine on alguse saanud hoopis teiste rahvaste köökidest. Naistepäevanädala menüü on seega üllatuste rohke,  pakkudes avastamis- või äratundmisrõõmu.

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 1903 kcal

Hommikusöök
Marja-puuviljasmuuti seemnetega ( 2/3 portsjon ehk 200g )
Lemmikvõiku avokaado ja tomatiga ( 1 portsjon ehk 180g )

Vahepala
1 õun
10 mandlit

Lõunasöök
Hakkliha-nuudlivorm ( 1 portsjon ehk 300g )
Riivitud porgand 100g

Vahepala
Melon 250g

Õhtusöök
Keedetud kartul 150g
Ungari guljašš ( 1 portsjon ehk 275g )

Vahepala
Erinevad köögiviljad 150g
Tzatziki ehk Kreeka dipikaste
1/5 portsjon ehk 80g

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

01.04.2020
NÄDALAMENÜÜ | 30. märts – 5. aprill: valmistamist ootavad vanad head kodused road
23.03.2020
NÄDALAMENÜÜ | 23.–29. märts: lihtsad toidud, mille abil võidelda viirustega
16.03.2020
NÄDALAMENÜÜ | 16.–22. märts: uued ja huvitavad tervislikud kalatoidud
09.03.2020
NÄDALAMENÜÜ | 9.–15. märts: seedimist korrastavad toidud kaunviljadest