Kolumnid

EVELIN ILVES: kas pole imelik lugu, kui Eesti riik ja Eestimaa enam sünonüümid pole? (65)

LISA KOMMENTAAR

Kas koogis suhkru asemel5. august 2019, 04:46
midagi tervislikumat ei saaks kasutada?
Tige2. august 2019, 08:58
Eks siis tuleb vaadata peeglisse ja tänada alimistel toetatud sotse ja teisi vasakpoolseid kes ihkavad aina enam regulatsioone ja on püüdnud rahvast võimalikult kuulekaks dresseerida nagu ühe teise ilvese visioonis igaval põhjamaal.
ei saa mette arru1. august 2019, 11:18
Meie praegune esileedi väidab meie riigi kohta midagi muud...Kumb siis luuletab?
Leidlik1. august 2019, 10:20
Nisu juba 1/3 pugis. Naaber rabeleb, ääki saab miljoni õhtuks kokku?
Mihkel1. august 2019, 08:15
Jumalast õige jutt Evelinil!
26. juuli 2019, 13:06
ABSURDI TEATER .. elagu EW 200
puhh26. juuli 2019, 08:16
kas mehed on Eestist kadunud? Kõik kommenteerijateks hakanud, seega siis veame mehed, kes tööd teevad, sisse Venemaalt ja Ukrainast. Eesti mehikestele jääb siis kommenteerimine keset tööpäeva.
ätt.26. juuli 2019, 06:32
Mida siin imestada sest sellele aitas kaasa sinu eks oma nätsutamisega.
tiidu25. juuli 2019, 19:33
spets25. juuli 2019, 19:28
nad pole seda kunagi olnud, või sa nimetasid eestimaad eesti riigiks nõuka ajal?
idealist25. juuli 2019, 18:55
Kui eestimaal sellel väikesel maalapil ei sünni lill, roos siis pole seda mõtet transportida mujalt, see oleks võlts nagu näitas nöika aeg ja ka vaba euruupia aeg.
idealist25. juuli 2019, 19:00
Eelistan siinmail sündinuid.
Aitäh.25. juuli 2019, 15:35
Tegelkult ma ei ole eriline Evelini fänn aga see lugu on tõesti hea.Otse naelapea pihta.Ja koogi proovin ka ära.
P25. juuli 2019, 15:22
Absoluutselt nõus! Nõuame ametnikelt inimlikkust ja oma töò sättimist inimese kasuks. Ei oleks siis paremat kohta elamiseks kui Eesti.
P25. juuli 2019, 15:20
Absoluutselt nõus.Asi on lollides ametnikes. Ja seda juba aastaid. Kui saaks ametnikud tööle inimeste heaks, nagu see olema peaks, siis poleks maailmas paremat kohta elamiseks. Ja inimesed, nõudke ametnikelt, nõudke julmalt ja otsekoheselt. Ärge kartke, võim tuleb üle võtta!
25. juuli 2019, 19:32
Ja nad kõik hoolega õpivad, et saada ametnikuks. Siis ei vastuta millegi eest. Tuleb vaid ära õppida poliitiliselt korrektne kõnekeel.
koeranäss25. juuli 2019, 15:16
Kuidas saab ühel väidetaval "rohelisel" tekkida nii palju prügi, mida peab ikka ja jälle ära vedama? Ja fekaalidega võiks näiteks ka põldu väetada.
jaan25. juuli 2019, 15:12
jah hiidlased on töesti väga leplik rahvas,isegi sinusugusega pyytakse leppida kuigi endal pisar silmis.
oo26. juuli 2019, 08:06
jaan on mehe nimi - seega vist mees. Miks tegeleb MEES ajauvabade kommentaaride toksimsega. Kunagi olid jutu-leenud, nüüd jutu-mehikesed. Mehikesed tööle - olge mehed!
Odin25. juuli 2019, 15:11
Sünonüümidena võis neid kasutada kuni 21.06.1940.
riigivargad25. juuli 2019, 14:46
ilves, kallas, ansip, savikas, ligi, parts jne ja Eestimaa ei ole tõesti sünonüümid.
ilveste impeerium25. juuli 2019, 14:45
Kas Abruka ilves ja Evelin Ilves on sünonüümid?
Evelinna25. juuli 2019, 14:33
Evelinna, Evelinna, koli õige ära linna!
kurb Kalle25. juuli 2019, 13:58
Miks ei ole Evelin veel Brüsselis? Miks peab ta ikka siin sünonüümidega tegelema? Miks ta ei kaitse veel meie huvisid EL'is?
25. juuli 2019, 13:16
kus`?25. juuli 2019, 15:14
tädi25. juuli 2019, 12:19
No, Evelin ju räägib asjast nagu see on ! Millest see kunigannalikkus välja paistab ? Tglt ongi nii, et "regulatsioonid " on kirjutuslaua taga välja mõeldud ja sageli nende poolt, kes oma kohal istumist õigustama peavad .
Nimepanijad25. juuli 2019, 12:16
Eesti on riik ja territoorium; Eestimaa on ala, samamoodi nagu Soomemaa, Saksamaa jm. Elatakse Eesti riigis ja Eestimaal. Nii on olnud läbi aegade ja vastavad on põliselanike pruugis välja kujunenud ütlemised ning väljendid üldtuntud laulus. Kui (kah mitmete laulusõnade autor) luuletaja Hando Runnel on vahel taandanud kõik poliitikale ja keelanud me maad Eestimaaks nimetamast (Eesti võivat öelda, Eestimaa mitte), sest okupatsiooniajal oli Eestimaa Kommunistlik Partei, siis on see jabur liialdus ja luul. Ei saanud okupatsioon jagu me maast, vaid oleme vägev Eesti ja ilus Eestimaa!
oleme vägev Eesti ja ilus Eestimaa!25. juuli 2019, 12:41
Sul on suurusehullustus, otsi abi.
Imeliku lugu25. juuli 2019, 11:42
ei paista meesteõnne enam kusagilt, rahaõnne samuti, ja kohe riik ja Eestimaa süüdi
Pööriöölane25. juuli 2019, 11:51
Ega siis vist midagi muud üle jäägi, kui peab, issi kombel, Soome, supisappa, minema!
Pööriöölane25. juuli 2019, 11:42
Reformierakond on ennast juba ammugi riigiks pidanud ning ka Ärma Jokk käitus nagu mingi ülbe isevalitseja või õigemini küll koloonia kuberner. Evka arvab ennast siiani olevat aga kuninganna!
***25. juuli 2019, 12:20
Ilusa aliase pärast oleksin pidanud sind isamaa-armastajast meheks või ka naiseks. Mõne säärase kommentaari lugemise järel aga õelavõitu tädikeseks (võib ka meessoost olla). - Kui on vajadus näidata vaenulikkust konkreetse erakonna suhtes, siis mis puutub siia "Evka"?
eestlane25. juuli 2019, 11:28
Seda ärmatamist ei unusta me iial.
Fanny25. juuli 2019, 11:26
No ei saa võrrelda Ärma taluga kus isegi sõelad olid meie taskust rahaga ja waterclosetid jpm.On ju?
maitse üle ei vaielda25. juuli 2019, 11:24
Teine Arnold armastas tähelepanu ja püüdis seda saavutada laulmisega, aga ka isiklike heietustega (kuulsustest, kes talle ...). Evelin armastab samuti tähelepanu, mida ta püüab saavutada kirjutamisega kokkamisest ja kuulsustest, kellega tal on puutumus. Teise Arnoldi puhul sai ajakirjandus lõpuks aru, et sõltuvuse leevendamiseks ei tohi teda kajastada. Evelini puhul pole veel aru saadud.
No 25. juuli 2019, 11:17
Tere tulemast pärismaailma! Nii peavad maainimesed päevast päeva elama ja mitte ainult hooajaliselt ja saavadki hakkama.
Pets25. juuli 2019, 10:38
Eks see keerati juba Ärma ajal tuksi, kui rahvas pidi pidevalt lugema, kuidas riigi raha eest talu peetakse.
kesik25. juuli 2019, 10:36
ekre kommarid alati negatiivsed
Molodets25. juuli 2019, 12:41
alati positiivne kjesik!
ärma ilvesed25. juuli 2019, 10:30
on sellejaoks palju teinud, et riigiametnike klik ja tavakodanike eesti kaugenevad üksteisest.
ise ka osaline olnud selles , et nii läheks25. juuli 2019, 10:12
koit25. juuli 2019, 10:02
Kas pole imelik lugu,kui evelin ja presidendiproua enam sünonüümid pole?
..kohv läks kurku ..XD25. juuli 2019, 10:50
pole hiidlane25. juuli 2019, 09:53
Tundub, et kommijad pole hiidlased. :) Aga sildid, õigemini nende puudumine ajas ka meie väikest reisiseltskonda Kagu-Eestis reisides pahuraks. Nii põnevad kohad (hea, et meil oli kohalik ka kaasas) ja üksiki silt ei juhata sinna.
nimi25. juuli 2019, 09:49
Äkki siis hoiaks Hiiumaast eemale kui seal kõik nii paha on! Keegi pole teda sinna kutsunud, aga muudkui ronib püünele! Mul oleks piinlik senise käitusmise järel ikka ja jälle ajalehte pressida, aga jah, ju see tädi häbi ei tunne.
Ettepanek25. juuli 2019, 10:12
Kodanik "nimi" võiks selgitada, et kuidas täpsemalt see "püünele ronimine" ja "ajalehte pressimine" käib. Saan aru , et kodanik "nimi" on seda ise korduvalt proovinud, aga ei ole siis ilmselt õnnestunud ja sellest ka see suur kibestumine. Mul on hea meel, et Evelin Ilves on olnud nõus, et tema tegemisi ka leheveergudel kajastatakse ja loen neid artikleid alati huviga.
Tahapanek25. juuli 2019, 12:39
Küll sa palgaline vms ise tead kuidas käib.
Raivo25. juuli 2019, 09:32
Kas isamaa armastus hakkab aususest maksuameti vastu?
Ei hakka25. juuli 2019, 12:45
Meilt korjatud maksudega peetakse ülal ka tihti kuritegelikku riigiaparaati. Kes osutab abi kurjategijatele- see on ise ka kurjategija. Kui võetakse maksud vägisi, siis ollakse kurjategijate ori.
Vmaamiis25. juuli 2019, 09:29
Evelin püstitas probleemi,aga millest te jahute,vist peaks häbi olema,maaelust ei tea te tuhkagi!
Kle punnnina25. juuli 2019, 09:29
Kas pole imelik pidevalt s. o. 24/7/365 pildil olla?
kle- le25. juuli 2019, 09:39
kas pole imelik inimest välimuse pärast sildistada? peegel näitab sulle kindlasti nii mõndagi.
ery to Kle punnnina25. juuli 2019, 10:24
vaata peeglisse, "rahvuslane"
Palgalised või sugulased või sallijad või ???25. juuli 2019, 12:36
Vaadake kõigepelt ikka ise!
Aga25. juuli 2019, 09:12
Kas pole imelik, et endiseid presidente ja nende kaasasid peetakse riigi rahadel kuni surmani? Ja seda riigis, kus iga 5.laps läheb tühja kõhuga magama.
25. juuli 2019, 09:22
... ja mõnel lapsel pole isegi kodu, vaid peab elama veoki kabiinis :(
to Aga!25. juuli 2019, 09:27
Evelin ei ole riigi palgal! Sa lihtsalt oled viriseja!
A25. juuli 2019, 09:59
Kes praegu siin virisema hakkas?
jupats25. juuli 2019, 09:00
Rabarberikoogi retsept on vana klassika, sama retsept on ka õunakoogil. Evelini eks aga küll elu edasi siin meie maal kuidagi ei viinud, nii et näppu viibuta hoopis oma endise vanamehe suunas! Muidugi teda Eestimaa ei huvitanudki!
No25. juuli 2019, 08:57
on mutt....ei saa vaikselt suppi keeta
parkal25. juuli 2019, 08:53
Pole ju ammu sünonüümid, Kagu-Eesti jäi ju okupeerituks venemaa poolt.
parkal25. juuli 2019, 09:47
venemaa on see erinevate rahvaste poolt moodustatud liit, milles toimus ideoloogiline pööre aastasadu tagasi ja hakati kõiki rahvaid sunniviisil slaavistama. Kui ta kunagi muutuks normaalseks, siis võiks ka suure tähega kirjutada, aga siiani on tegemist kurjuse impeeriumiga.
jälle ei meeldi miski?25. juuli 2019, 08:52
no tere, tere!25. juuli 2019, 08:43
tuttav näoke kohe hommikul vaatab vastu.