Toiduuudised

UURING: Eesti mehed ei soovi raisata aega toidupoes ostlemisele 

Toimetas Aare Kartau, 27. juuni 2019, 10:46
Norstati uuringu järgi on Eesti meeste jaoks poes toidukaupade ostmine tüütu ning otsitakse lihtsamaid lahendusi.Foto: PantherMedia/Scanpix
Balti jaekaubandustehnoloogia ettevõtte StrongPointi värskelt tellitud uuringust selgub, et Eesti elanikud on Baltimaade kõige uuendusmeelsemad ostlejad – lausa 17% elanikest tellib toidu e-poest toidukappidesse.

„Võrreldes lätlaste ja leedulastega on eestlased läbi aastate olnud innovaatilisemad – nii nagu oldi esimesed e-hääletamise läbiviimises, kohanduti kiiremini ka internetimaksetega. Eesti on esimene Balti riik, mis pakub toidukappide kasutamise võimalust. 2018. aasta septembris tutvustati esimesi toidukappe Tallinnas ja lühikese ajaga on juba kuuendik elanikest need omaks võtnud,“, märkis StrongPointi Balti juht Rimantas Mažulis, kes lisas, et see tulemus viitab ühiskonnas paradigmanihkele toidukaupade tarbimise vallas.

Norstati poolt läbi viidud uuring küsitles 320 inimest. Kõige usinamad e-poodide kasutajad on meessoost isikud ja õpilased – kõige enam kasutavad seda võimalust 18-24 aastased, kelle seast pooled on õpilased. „Sellest järeldub, et noorem põlvkond on vastuvõtlikum igasuguste uuenduste suhtes ja väärtustavad oma aega. Kui tulemustele soopõhiselt läheneda, järeldub, et mehed ei soovi oma aega ostukeskustes kulutada,“ selgitas Mažulis.

COOP kaubaketi toidukapp Sikupilli Prisma ees.Foto: Teet Malsroos

Eestis saab toitu kappidesse tellida Coopi ja Selveri e-poodides