SUŠIBURGER: Lätlaste nägemus sušist.Foto: Kersti Eero
Kersti Eero 15. juuni 2019 00:01
Nagu digirevolutsioon on toonud meile uue kirjaoskuse, on tervislik trend toonud hamburgerile uue hingamise ning vahel ka uue vaimuka nime. Näiteks, kas olete kunagi kuulnud sušiburgerist või not dog' ist? Aga just neid võis proovida eelmisel nädalavahetusel kuuendat korda peetud Tallinna tänavatoidufestivalil.

Nagu digirevolutsioon on toonud meile uue kirjaoskuse, on tervislik trend toonud hamburgerile uue hingamise ning vahel ka uue vaimuka nime. Näiteks, kas olete kunagi kuulnud sušiburgerist või not dog' ist? Aga just neid võis proovida eelmisel nädalavahetusel kuuendat korda peetud Tallinna tänavatoidufestivalil.

Loendamatu hulga toiduputkade, -kärude ja foodtruck'ide vahel liikudes jäi silma, et Eestis pakutav tänavatoit on võtnud kindla kursi Aasiasse ning mis eriti tore – sellele püütakse ka kohalikku koloriiti lisada. Olgu see siis fish and chips Peipsi ahvenast, rukkipaneeringus räimed, värske soolakurk, Muhu leib, rabarberikali vms. Loodetavasti aitab kohaliku päritolu rõhutamine ka murda visalt püsivat mõtteviisi, nagu tänaval pakutaks ainult rämpstoitu. 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad