Toiduuudised

VAATA OMA HARJUMUSED ÜLE! 7 lihtsat muudatust, mis aitavad kergemini kaalust alla võtta (1)

Toimetas Sirje Maasikamäe, 10. aprill 2019, 11:48
Eelistada tasub toitusid, kuhu pole lisatud suhkruid.Foto: Vida Press
Kui soovid kaalust alla võtta ja hakata tervislikumalt sööma, on raske teha korraga väga suuri muudatusi. Siin on mõned toitumisnõustajate soovitused, kuidas teha järk-järgult paremaid valikuid. 

1. Hoia soolatops köögikapis, mitte laual, kus see on kergesti kättesaadav. Soolatops võiks olla võimalikult väikeste aukudega.

Foto: Pexels

2. Toitainelise koostise poolest eelista putrusid, mis on tehtud tatrast, kaerast, hirsist, odrast ja rukkist või mitmeviljasegust.

Foto: Pexels

3. Söögi kõrvale on parimateks joogivalikuteks vesi või magustamata tee/kohv.

Foto: Pexels

4. Asenda magustatud hommiksöögihelbed ja müslid, mis sisaldavad lisatud suhkruid, toodetega, kuhu suhkruid ei ole lisatud, ning lisa värskeid või külmutatud marju. Veelgi parem oleks süüa täisteraviljaputrusid.

Foto: Pexels

5. Lisa kohvile või teele järk-järgult vähem suhkrut või mett. Ideaalis õnnestub lisatud suhkrust ja meest täielikult loobuda.

Foto: Pexels

6. Seedeprotsessi paremaks toimimiseks on oluline, et näriksid toidu korralikult läbi. Ära „loputa“ toitu vedelikuga alla.

Foto: Pexels

7. Eelista täisteraleiba, mille valmistamiseks on kasutatud  vähemalt 50% täisterajahu. Söö erinevaid leibu, ära jää kindlaks ühele kindlale tootele.

Foto: Pexels

Allikas: Tagli Pitsi, Kristin Salupuu „Tervislik toitumine"

Samal teemal

29. oktoober 2019, 08:00
KAAL AINA KERKIB? 8 tuttavat toitu, mis annavad kaalulangetusele hoogu juurde
26. oktoober 2019, 11:00
PARIM TREENING PEKIPÕLETUSEKS ON LEITUD: kahjuks kõigile see ei sobi
20. oktoober 2019, 13:00
KAAL EI LANGE KOHE KUIDAGI? 14 nippi, mis on eriti kasulikud neile, kes on üle neljakümne
14. oktoober 2019, 09:15
SÖÖ NEID TOIDUPAARE! 13 kooslust, mis aitavad kergemini alla võtta