Retseptid

Värvikad ja toitvad püreesupid 

Mari-Liis Ilover, 27. märts 2017, 05:07
juurselleri-õunasuppFoto: Mari-Liis Iloveer
Taldrikutäis tervislikest kaunviljadest ja teistest köögiviljadest pakatav püreesupp on suure toiteväärtusega, ent samas kerge eine, millega tood oma toidulauale kenasti vaheldust.

Lisanditest maitset ja tekstuuri

Püreesupile puistatud lisandid muudavad muidu ehk igavavõitu “alasti” kausitäie põnevamaks ja isuäratavamaks.

✔ Värskust annavad: viilutatud redised, hernevõrsed, murulauk, roheline sibul, koriander, petersell, till, hakitud sibul, hakitud paprika, hakitud tomat, hakitud avokaado, granaatõunaseemned, laim või sidrun.

✔ Krõbedust lisavad: krutoonid, maisiterad, lehtkapsakrõpsud, norilehetükid, kõrvitsa- või päevalilleseemned, hakitud pähklid (näiteks pistaatsia- või sarapuupähklid), tortiljakrõpsud, röstitud kikerherned.

✔ Maitseid rikastavad: praetud peekonitükid, oliivid, pesto, päikesekuivatatud tomatid, täisterasinep, röstitud sibul, suitsupaprika, maitsestatud hapukoor, maitseküllased õlid, juust (nt sinihallitusjuust, parmesan, kitsejuust, feta jms).

Juurselleri-õunasupp

Avokaado-maisisupp

Ahjutomatisupp