Foto: Martin Ahven
Toiduuudised
7. märts 2019, 09:16

Rimi kontaktivaba kliendikaart kolis nutitelefoni ning toimib kogu Baltikumis

Rimi lansseeris esimese jaeketina kontaktivaba mobiilse kliendikaardi, mida saab NFC-toega nutitelefonis kasutada täpselt samamoodi nagu kontaktivaba plastikkaarti – telefonis tuleb avada MyRimi äpp, panna telefon ostu tegemisel vastu kassaterminali ning kliendikaart registreerida. 

„Rimi kontaktivaba mobiilne kliendikaart hakkab toimima kõigis Baltimaade Rimides,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro. „Uuenduskuuri läbinud Rimi mobiilirakendus kannab nime MyRimi ning sellel on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus täpselt ühesugused kasutusvõimalused. MyRimi rakenduse saab allalaadida App Store’ist ja Google Play’st, on kirjas meediale saadetud teates.

Eelmine Rimi mobiiliäpp lõpetas toimimise eelmise aasta lõpus.

Andrija Arro lisas, et MyRimi äppi täiendatakse iga päev –  õige varsti on telefonis näiteks mobiilsed sooduskupongid, mugav ostunimekirja koostamise võimalus ning push notificationid, mis võimaldavad teavitada kliente koheselt erinevatest soodustustest ning personaalsetest pakkumistest