Toiduuudised
13. veebruar 2019, 14:45

Eesti elanikud on hakanud rohkem majoneesi sööma

Turu-uuringu firma Nielsen andmeil on Eesti majoneesiturg võrreldes 2017. aastaga kasvanud mahuliselt kaks protsenti ning üha rohkem soovitakse rammusamaid tooteid.

„Tarbijate lemmik on endiselt provansaaltüüpi majonees, mille maitse on pisut sinepine ja tekstuur kreemjam. Kui varasematel aastatel eelistasid inimesed pigem light tooteid, siis viimaste aastate tulemuste põhjal on joonistunud välja trend, et eelistatakse pigem rammusamaid ja kvaliteetseid tooteid. Ja mis kõige tähtsam, et Eesti tarbija eelistab kohaliku tootja tooteid,“ selgitas Polven Foods OÜ üks omanikest ja juhatuse liige Jüri Loonurm meediale saadetud teates.
Turu-uuringu firma Nielseni andmeil tarbiti möödunud aastal kõige enam majoneesi detsembris, mil kõige populaarsem oligi provansaaltüüpi majonees.
Polveni majoneesi Lemmik Originaal provansaal tarbimine kasvas aastaga mahuliselt 40,5%. 2018. aasta detsembris oli Nielseni järgi Eesti majoneesiturul kokku 96 toodet.
Polven Foods OÜ on 1998. aastal Ida-Virumaal asutatud majoneesi ja kondenspiima tootja. Ettevõte müüb oma tooteid Eesti, Läti, Leedu ja Poola jaekettides ning majutus- ja toitlustussektoris. Ettevõtte klientideks on kaubandusketid, maiusetootjad, jaekettide köögid, kondiitri- ja pagaritööstused ning valmistoidutootjad.
AC Nielsen Eesti OÜ on rahvusvaheline turu-uuringu firma, mis tegutseb enam kui 100 erinevas riigis.