Foto: Panthermedia/Scanpix
Toiduuudised
12. veebruar 2019, 07:58

Panid laua kinni ja ei läinud kohale? Tahaksid sa selle eest kinkekaarti?

Söögikohad üle maailma on hädas klientidega, kes panevad nagu kord ja kohus nende juures laua kinni, aga siis ei ilmu kohale. Kui tegu on vähegi pisema asutusega, võib taolise külmategemise hind olla üsna krõbe, sest näiteks muidu väga menukas  - ja vajadus laudu kinni panna eeldab seda - restoranis tühjana hoitud koha arvelt on võibolla varutud toiduaineid ja palgatud personali. Ent on nipp, kuidas meelitada kliendid kohale - neile tuleb anda kinkekaart!

Jah just, korraliku rahalise kattega kinkekaart! Food&Wine lisab siiski, et tegemist pole hullusega. Nimelt on Ameerikas pikka aega otsitud viise, kuidas tühibroneeringutega hakkama saada. Üks viis on küsida eine eest raha reserveerimist tehes ette, ent see pikemas perspektiivis vähendab klientuuri ja nõuab kohest otsustust menüü osas.
Teine, märksa paremini töötav moodus on luua süsteem, kus lauda broneerides tuleb teha söögikohale tagasihoidulik deposiit, näiteks 35 eurot. Kui inimene siiski ei saa tulla sööma ning annab selest aegsast teada, saab ta selle raha väärtuses kinkekaardi. Nii on söögikohal mingigi rahaline kate olemas ning klient on huvitatud sellest, et mõnel teisel korral naasta.