Gluteenivabad retseptid

Tšiiaseemnepuding 

Lia Virkus, 2. mai 2016, 03:30
TšiiaseemnepudingFoto: Jaan Heinmaa
Tšiiaseemned on supertoit selle sõna parimas tähenduses. Nende pisikeste mustade terakeste tervistavate ja kasulike omaduste loetelu on väga pikk. Seemned sisaldavad suures koguses oomega-3-rasvhappeid, antioksüdante, kiudaineid, kaltsiumi, magneesiumi, fosforit, rauda ja boori. Tšiiaseemned võib panna paisuma maitsestamata jogurtisse või jogurti ja kookospiima segusse. Puhtalt kookospiimaga tehtud puding on tervislik maius ka taimetoitlastele. Tšiiaseemnete kogust reguleerides saad kas pehmema pudingi või siis tihkema, tarretiselaadse maiuse!

Kogus: kahele
Valmistusaeg: üle 60 min

Koostisosad
2 dl Kookospiim (või maitsestamata jogurt või segu kookospiimaga)
4 spl Tšiiaseemned
1 tl Vanillsuhkur
1.5 spl Magustamiseksvedel mesi
Serveerimiseks puuviljad ja marjad

Valmistamine
1. Sega kookospiim tšiiaseemnete, vanillsuhkru ja meega. Mett lisa maitse järgi – kookospiima kasutades vajad seda vähem, jogurtisse rohkem.
2. Jaota segu kahte väikesse klaasi või purki ja hoia paar tundi kuni üle öö külmas. Kaunista hapukate marjade või tükeldatud puuviljadega – nii pole maitse liiga magus ja ka C-vitamiini saamine on garanteeritud!