Näib, et naistele loodetakse puru silma ajada. Eriti ajab naerma kodarahelkurite töökorda sättimine. Lapiga ratas üle käia ja ketile, laagritele ja trossidele õli peale lasta peaks kõigile jõukohane olla. Kui kellegi tõesti suur läbisõit on või maastikul rohkem sõidab ja kuskil mingi loks tekkib, võib ju minna lasta pingutada, kui endal tööriistu pole. Kui tõesti mingi ime tõttu peaks välisrehvide sisse vett sattuma ja see tõesti midagi pikema aja jooksul roostetama paneb, on odavam juba uued sisekummid osta või isegi veljed, kui hooldusesse minna.
kui ratas on ostetud 200 euroga, siis pole seal midagi hooldada, sest maksad uue ratta hinna. sõida kaua sõidab ja siis osta uus. hooldada tasub rattaid mille hind algab 500 eurost.
ma ei soovita üldse viia ratast hooldusse kui ei ole midagi viga. milleks seda õli ja tavotti vahetada kui sõidab. inimene ka ei kisu oma autot laiali lihtsalt hoolduseks. paljudes rattahooldustes hooldatakse ratast nagu ikka, pilk peale, lastakse kett aerosooliga õliseks ja esitatakse arve. keegi ei hakka su 200 eurost ratast pulkadeks lahti võtma, sest neid hiinakaid ei pane pärast keegi enam kokku.
KOMMENTAARID (8)