Toiduuudised

Neli olulist toitainet, millega varustad end banaani süües (5)

Ohtuleht.ee, 2. veebruar 2018 11:20
Foto: PantherMedia/Scanpix
Banaan on toitev puuvili, mida on hea süüa pärast trenni või kui kõht on väga tühi, et ülesöömist ja nälga nõrkemist vältida. Kuid banaanides on ka kasulikke toitaineid, millest neli on ära toodud siin.

1. Mangaan. Kuigi keha ei vaja mangaani palju, on see vajalik seedimisele, luude tervisele ning ka haavade kiireks paranemiseks, kirjutab Healthline.

2. B6-vitamiin. Üks banaan annab sulle umbes veerandi vajalikust päevasest B6 kogusest. Selle vitamiini puudus väljendub väsimuses ja ärrituvuses.

3. Vask. Vask on inimorganismis oluline element, eriti veres ja maksas.

4. C-vitamiin. Banaanid on väga hea C-vitamiini allikas, see hoiab immuunsüsteemi tugevana ning aitab põletike vastu

Samal teemal

20.01.2018
SUUR ANALÜÜS: kuidas avada banaane ja teisi keerulisi vilju?
08.01.2018
IMMUUNSÜSTEEM TUGEVAKS: söö tervislikult ja õpi stressi maandama
02.01.2018
Läti ametnik: Eestis müüakse halvema kvaliteediga puuvilju
29.00.2018
Kas Läti osturallilt tasub nüüd ka juurvilju kaasa tuua?