Toiduuudised

7 toitu, mis toovad sulle hea ööune 

Toimetas Vidrik Võsoberg, 1. august 2017, 13:02
Foto: VIDA PRESS
Probleemid unega? Proovi enne linade vahele heitmist natuke korrigeerida oma toidusedelit, soovitab Health.com. Need seitse toitu ja toiduainet annavad sulle senisest parema une.

1. Kirsid

Sisaldavad melatoniini, mis aitab kontrollida une-ärkveloleku tsüklit.

2. Jasmiiniriis

Seda tuleks süüa mitte hiljem kui neli tundi enne magamaminekut.

3. Banaanid

Sisaldavad magneesiumit ja kaaliumit, millel on lihaseid lõdvestav toime.

4. Teraviljahelbed

Tuleb välja, et need sobivad lisaks hommikusöögile ka õhtueineks. Kergesti seeditavad süsivesikud sööduna paar tundi enne magamaminekut aitavad sul kergemini uinuda.

5. Maguskartul

Sisaldavad und soodustavaid süsivesikukomplekse ja kaaliumit.

6. Piim

Sisaldab aminohapet trüptofaani, mis peaks soodustama und. Samas ei ole spetsialistid veel ühel meelel, kas see kehva une puhul kindlasti aitab.

7. Taimetee

Peaks kindlasti olema kofeiinivaba ja tehtud näiteks rahustavast kummelist või palderjanist.

Samal teemal

14. august 2017, 13:45
Kas teadsid, et magneesiumipuudus kulgeb sageli varjatult?