Toiduuudised

8 PROTEIINIRIKAST toiduainet, mis aktiivse mehe menüüs võiksid olla (2)

Toimetas Greete Kõrvits, 28. juuni 2017, 17:35
Vinnutatud veiseliha on hea proteiinisnäkk.Foto: PantherMedia / Scanpix
Et igasugusest füüsilisest pingutusest ja trennist taastuda, vajab keha proteiini. Sama vana "kana-siga-lehm-kala" proteiiniallikate kombinatsioon võib aja jooksul tüütuks või siis vähemalt keha jaoks üksluiseks muutuda. Ajakiri Men's Fitness leidis kaheksa head proteiiniallikat, mida jõuvarude taastamiseks süüa.

Lisa neid toite-jooke oma einekordadesse ning rikastad sellega oma proteiinitarbimisharjumusi.

1. Kodujuust.

2. Kinoa või tatar.

3. Rohelised herned.

4. Vinnutatud veiseliha (või vinnutatud kalkuniliha, kui seda kusagilt leiad).

5. Proteiinipulbrid, kuid arvesta, et need sobivad vaid normaalse toitumise kõrvale, mitte ei tohiks olla sinu ainus arvestatav proteiiniallikas.

6. Spordijoogid, millesse proteiini lisatud. Eelista neid, mis on suhkru- ja kofeiinivabad.

7. Kanepiseemned (mõistagi need tavalised ja söödavad, mida igasugu bio-ja ökopoodidest täiesti legaalselt osta saab).