Toiduuudised

Rabarber: kevadekuulutaja koduaias (2)

Kersti Eero, 27. mai 2017, 04:00
Mahl "Kõik puhtaks"Foto: Marit Soobik

Rabarberiga on nagu enamiku maitsvate asjadega maailmas: nad on küll kasulikud, aga neid ei tohi liiga palju süüa. Oblikhape, mis annab rabarberile hapu maitse, seob ka organismis kaltsiumi. Õnneks aitab selle vastu, kui lisada rabarberitoitudesse piimatooteid või rüübata kõrvale piima.

Rabarberivarred on kasulikud: nad sisaldavad rohkesti kaaliumi, mõõdukalt kaltsiumi, fosforit ja rauda, samuti B-rühma vitamiine, C-vitamiini ja karotiini. Eriti suur on C-vitamiini sisaldus veel lehtedes.

"Aga enne, kui oma keha vitamiinidega turgutama hakata, tuleb vabaneda vanast ja kasutust kraamist," ütleb Confido Erameditsiinikeskuse toitumis- ja kaalunõustaja Anneli Kõiv.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

6. juuni 2017, 15:18
KODUMAINE SUPERTOIT: loe, miks peaksid oma tervisele mõeldes rabarberit sööma
28. aprill 2017, 11:10
Purgikook rabarberi-apelsinikastmega
28. mai 2016, 13:00
Kostita lähedasi mahlase rabarberimaiusega
28. mai 2016, 06:00
Rabarber: armastatud koogimaterjal sobib sama hästi ka liharoogadesse