Toiduuudised

Neli toitu, mis teevad immuunsüsteemi tugevaks (3)

Õhtuleht.ee, 22. mai 2017 10:28
Foto: PantherMedia / Scanpix
Lisaks sellele, et probiootikume soovitatakse tarvitada erinevate kõhuhädade korral, on need ka väga head immuunsüsteemi tugevdajad. Lisaks apteegis müüdavatele toidulisanditele on neidki võimalik toidust saada.

Probiootikumid soodustavad organismis heade bakterite kasvu, leevendades nii kõhuhädadega, pärmseene ja kuseteede infektsiooniga ja ärritunud soole sündroomiga tekkivaid hädasid, samuti tugevdades inimese vastupanuvõimet haigustele.

Hello Healthy toob välja neli toitu, kus probiootikume on võimalik lisaks apteegis müüdavatele tablettidele saada.

·  Jogurtites on probiootikume enim sellistes, mis on valmistatud piima baasil.

·  Keefir võib tunduda maitsvam, kui sellesse lisada marju või valmistada sellest külmi suppe.

·  Hapukapsast saad kindlasti paraja portsu häid baktereid kätte. Jälgi aga, et tegu oleks naturaalselt hapendatud kapsaga.

·  Misopasta ehk kääritatud sojaoa pastaga saab valmistada näiteks suppe või maitsestada juurvilju.

Samal teemal

21.08.2017
Kuidas võtta probiootikume nii, et neist ka kasu oleks?
06.04.2017
Korras seedimine hoiab haigused eemal
24.03.2017
Viis kummalist häda, mis tähendavad, et vaevled vitamiinipuuduses
13.02.2017
VALMISTA ISE: energiat ja immuunsust parandav ravim küüslaugust