Toiduuudised

Neli toitu, mis teevad immuunsüsteemi tugevaks (3)

Õhtuleht.ee, 22. mai 2017, 10:28
Foto: PantherMedia / Scanpix
Lisaks sellele, et probiootikume soovitatakse tarvitada erinevate kõhuhädade korral, on need ka väga head immuunsüsteemi tugevdajad. Lisaks apteegis müüdavatele toidulisanditele on neidki võimalik toidust saada.

Probiootikumid soodustavad organismis heade bakterite kasvu, leevendades nii kõhuhädadega, pärmseene ja kuseteede infektsiooniga ja ärritunud soole sündroomiga tekkivaid hädasid, samuti tugevdades inimese vastupanuvõimet haigustele.

Hello Healthy toob välja neli toitu, kus probiootikume on võimalik lisaks apteegis müüdavatele tablettidele saada.

·  Jogurtites on probiootikume enim sellistes, mis on valmistatud piima baasil.

·  Keefir võib tunduda maitsvam, kui sellesse lisada marju või valmistada sellest külmi suppe.

·  Hapukapsast saad kindlasti paraja portsu häid baktereid kätte. Jälgi aga, et tegu oleks naturaalselt hapendatud kapsaga.

·  Misopasta ehk kääritatud sojaoa pastaga saab valmistada näiteks suppe või maitsestada juurvilju.

Samal teemal

21. august 2017, 16:20
Kuidas võtta probiootikume nii, et neist ka kasu oleks?
6. aprill 2017, 12:57
Korras seedimine hoiab haigused eemal
24. märts 2017, 10:40
Viis kummalist häda, mis tähendavad, et vaevled vitamiinipuuduses
13. veebruar 2017, 10:17
VALMISTA ISE: energiat ja immuunsust parandav ravim küüslaugust