Foto: PantherMedia / Scanpix
Uudised
16. mai 2017, 12:47

Hea uudis! R-Kiosk panustab edaspidi tervislikule tänavatoidule

Tippkokk Joel Ostrat on veendunud, et ka valmistoit võib olla sama maitsev ja kvaliteetne, kui oma köögis või restoranis valmistatud toit. Sellest lähtuvalt lõi ta ka R-Kioskisse uue menüü.

 

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on nende väikepoed muutumas paigaks, kust leiab kiire, aga tervisliku kõhutäie. Seepärast toodigi koostöös Joel Ostratiga turule Eestis uudsed salatid, snäkid ja hommikusöögid, mille koostistesse kuuluvad näiteks chia seemned, passioonivili, tuunikala, veiseliha, tatar, peet ja mitmed muud toitainerikkad koostisosad.

 

Tiia Ilvese sõnul mõjutavad inimeste toitumisharjumusi kaks trendi terves maailmas. “Inimeste elutempo kiireneb ja samas jäävad leibkonnad aina väiksemaks. Seetõttu kulutatakse ka toidutegemisele järjest vähem aega. Regulaarne toitumine annab väga palju juurde meie töövõimekusele, tervisele ja emotsioonidele. Täis kõhuga oleme parem versioon iseendast, kui tühjaga,” sõnas Tiia Ilves lisades, et ükski söögikord ei tohiks vahele jääda vabandusega, et polnud aega süüa.

Joel Ostrat on veendunud, et valmistoit võib olla sama maitsev ja kvaliteetne, kui oma köögis, restoranis või kohvikus valmistatud toit. “Neid salateid, snäkke ja hommikusööke tehes ei teinud ma mingeid järeleandmisi kvaliteedi osas – toit peab olema maitsev ja värske.” Ostrati sõnul on valik  lai ja mitmekesine ning igaüks leiab endale kindlasti oma lemmiku. “Maiustes on kasutatud chia seemneid ja mangot, salatitest leiab veiseliha, tatart, kana, tuunikala ja teisi maitsvaid koostisosi,” lisas Ostrat.

Koos Joel Ostratiga välja töötatud uude tootevalikusse kuulub 11 toodet, nende hulgas proteiinisalat veiselihaga, tuunikala ja jalapeno salat, roheline super salat, vegan salat, pastasalat karri ja kanaga, kana ja passioni salat, chia hommikumaius, matcha hommikumaius, chia ja mangomaius, BBQ leivad röstsibulaga ja vürtskurk.

Tiia Ilvese sõnul on see järjekordne samm R-Kioski teekonnal ajaleheputkast tervislikku tänavatoitu pakkuvaks väikepoeks. “Meie eesmärk on pakkuda oma kliendile kvaliteetset kiirtoitu, et neil oleks rohkem aega tegeleda enda jaoks oluliste asjadega, olgu selleks siis pere, töö või midagi kolmandat,” lisas Ilves.