Foto: PantherMedia / Scanpix
Õhtuleht.ee 28. aprill 2017 10:21
Mõnede toitude söömisest kasu pole - kui nad korraks tekitavadki täiskõhutunnet, on see ajutine. Selliseid toite süües astud kui nõiaringi ja tunned kogu aeg, et kõht on tühi. Milliste toitudega peaks olema ettevaatlik?

* Saia söömine paneb sind veel rohkem süüa tahtma. Söö valge saia asemel tera- või seemneleiba, need sisaldavad ka organismile vajalikke toitaineid, kirjutab PureWow.

* Juust mõjub ajule samamoodi kui narkootikumid.

* Sushi sisaldab valget riisi. Süsivesikuna muutub see kehas lihtsalt suhkruks ning see teeb sind rohkem näljaseks.

* Maitsestatud jogurt sisaldab suhkrut ning see teeb sind järjest näljasemaks. Söö hoopis Kreeka jogurtit, lisades sinna värskeid marju.

* Mahlad on samuti suhkrurikkad ja muudavad su kõhu tühjaks. Eelista mahladele värskeid puuvilju.

* Hommikuhelbed muudavad sind näljasemaks jällegi kõrge suhkrusisalduse tõttu. Söö selle asemel kaerahelbeputru koos rosinate ja pähklitega.

Samal teemal

Kommentaarid  (2)

skd 28. aprill 2017 15:12
Sai ja maitsesatamata jogurt küll näljasemaks ei muuda. Saia söödes on täiskõhu tunne palju pikemat aega, musta leiab süües olen juba 1-2 tunni pärast nii näljane, et pane või hobune nahka. Saias ei ole nii palju suhkrut, kui seda on mustas leivas.
värskelt suitsetatud mereahven 28. aprill 2017 13:03
sööd ja sööd ja tunned, et kõht on täis aga nii maitsev, et ei raatsi söömist jätta !!!

SISUTURUNDUS