Toiduuudised

Pidev isu näksida? Neid kuut snäkki võid päeval südametunnistuspiinadeta süüa 

Õhtuleht.ee, 16. veebruar 2017 11:30
Smuutiga saab edukalt asendada ühe toidukorra, see teeb kõhu täis ja annab energiat juurde.Foto: Andriy Popov
Kui vaevled pideva näksimisisu käes, peleta oma nälga alljärgnevate tervislikke snäkkidega.

1. Pähklisegu. Piisav portsjon pähkleid ja seemneid, näiteks mandleid, Brasiilia pähkleid, India pähkleid, metspähkleid, pekaanipähkleid, Kreeka pähkleid, päevalilleseemneid, ning kuivatatud puuvilju, näiteks datleid, rosinaid, goji-marju, viigimarju, on mõnus ja toitev vahepala lõuna- ja õhtusöögi vahel. Lisaks saad vajaliku koguse proteiini, kasulikke rasvu, kiudaineid ja E-vitamiini.  

2. Smuuti. Smuutiga saab edukalt asendada ühe toidukorra, see teeb  kõhu täis ja annab energiat juurde. Vali omale meelepärased toiduained ja blenderda. Kui soovid midagi toitvamat, lisa näiteks jogurtit, datleid või chia-seemneid. 

3. Jogurt puuviljade või marjadega. Naturaalne jogurt koos puuviljade või marjade ja meega on kõhtu täitev, vähese kalorisisaldusega ja proteiinirikas vahepala. 

4. Riisigaletid kodujuustuga. Riisigaletid koos kodujuustu ning tomati ja kurgiga on proteiinirikas, tervislik ja kõhtu täitev lõunaamps. 

5. Juurviljamahl. Lihtne ja kiire - haara poest tervislik ja vitamiinirohke juurviljamahl, mis on puuviljamahlast veidi toitvam. 

6. Miso-supp. Miso on tõeliselt tervislik, sisaldades valku, süsivesikuid, rasva, E- ja B-vitamiine ja mineraale, ühtlasi soodustab see seedimist ja aitab alandada vererõhku. 

Samal teemal

24.00.2017
KALORID PÕLEMA: 7 asja, mida saad teha hommikul, et kaotada kilosid
14.00.2017
13 HEAD NÕUANNET: kuidas teha pikk lennureis enda jaoks meeldivaks?
02.00.2017
Kuidas lapsi koolivaheajal tervislikult toituma suunata?
31.11.2016
Kavalad nipid, kuidas tervislik toit lastele atraktiivseks teha