Toiduuudised

Kõht pühadesöökidest punnis? Need toidud aitavad! (11)

Õhtuleht.ee, 26. detsember 2016, 15:30
Õunade seedimiseks kulutab keha rohkem kaloreid, kui sealt saab.Foto: PantherMedia / Scanpix
Kui tunned end pärast jõulupühade sööminguid tõeliselt ülesöönuna, otsi abi toitudest, mis kiirendavad ainevahetust ja aitavad olemise taas kergemaks saada.

Söö kala. Proteiinirikkad lõhe, tuunikala ja tursk aitavad ainevahetust kiirendada. Need on oomega-3 rasvhapeterikkad madala kalorusega kalad, parimad pärast rammusat sööki, soovitab Symptom Checker.

Joo musta kohvi. Lisaks vaimu ergutamisele ergutab see ka ainevahetust.

Söö greipi. See annab sulle vajalikku C-vitamiini ning paneb rasvad põlema.

Söö jogurtit. Jogurt ja puuvili on pärast suuri söömapühi hea tervislik hommikusöök.

Söö õuna. Õunad on ühed neist supertoitudest, milles napib kaloreid, kuid toitaineid on seal küllalt. Õunade seedimiseks kulutab keha rohkem kaloreid, kui sealt saab.

Lisa toitudesse vürtse. Paljud vürtsid ja tšillipiprad sisaldavad kapsaitsiini, ainet, mis aitab kehal rasvu põletada isegi pärast söömise lõpetamist.

Lisa roogadele kaneeli. Kaneel ergutab samuti ainevahetust.

Joo rohelist teed. See sisaldab sarnaselt kohvilegi kofeiini, mis paneb ainevahetuse kiiremini tööle. Lisaks sisaldab see ka kehale kasulikke antioksüdante.

Söö brokkolit. See sisaldab ohtralt kaltsiumit ja C-vitamiini – suurepäraseid ainevahetust ergutavaid aineid. Lisaks on brokkolis ka kiudaineid, mis soodustavad kaalu langetamist.

Joo vett. seda on kehal lihtsalt vaja.

Samal teemal

2. jaanuar 2018, 14:58
6 tervislikku harjumust, millega alustada KOHE!
28. detsember 2016, 09:37
Kohvisõbrad elavad kauem
26. detsember 2016, 13:25
12 toitu, mida võiksid hommikuti süüa
23. detsember 2016, 10:56
APTEEKER ANNAB NÕU: kuidas valmistuda suurteks söömapühadeks?