Toiduuudised

Nälg pole kaalulangetaja sõber (8)

LISA KOMMENTAAR

Usu või siis mitte. 18. juuni 2016 22:10
Olen enda peal ära proovinud lihtsa nipi. Vanust juba varases keskeas, kilod kogunesid vaatamata suurele füüsilisele koormusele (igapäevane töö..) ja tekkis problem sokke jalga saada :) Omast arust ju normaalne, kui kaalu napilt 120 kilo! Ja siis... kopp sai ette. Prooviks siis vormi ajada, abiks jõusaal ja valgudieet. Trennist tuled koju poolsurnuna, isu laes! Ohtlik, mis? Ei ole. Tuleb süüa kõrge proteiinisisaldusega ja kontsentreeritud koguses toite! Mis peamine - korraga mitte üle 30g. Iga paari-kolme tunni tagant võib jälle. Miks? Sest täiskasvanu organism ei seedi korraga rohkem valke. Proovida ju võib, aga suure tõenäosusega lasete liigse potist alla. Kõik sõltub toidu seedumisprotsessi pikkusest. Ehk siis: väikesed kogused ja tihedam einestamine ööpäeva kestel. Õhtuseid näkse pole vaja karta, piiratud kogus valke seedub ilma jamadeta ja punnis kõhtu ei ole :)) Suhkrute tarbimise kohalt on lihtne soovitus: glükoos ja maltodekstriin. Banaanid, piimasuhkur, rosinad ja mõistlikus koguses puuviljad täidavad ideaalselt normi. Vähem kommi ja nisutooteid, vahel mõru šokolaad ja olete õnnelik! Aga pidage meeles - kõik see vajab ära põletamist!!! Tugitoolisport unustage ära! Mind aitab. Juba 10 kilo läinud, nelja kuuga. Eks proovige ise.
vigade parandus (sorri) 18. juuni 2016 22:18
30 grammi tähendab puhast proteiini, mitte toitu ennast. Seega tarbite toiduaineid, mille sisaldus on kõrge (näiteks kohupiim, lo-fat juustud, valgujoogid, munad, kuiv tailiha, merekala, oad, herned jne.). Iga pakendi peal on kirjas sisalduse kogus, saate ise arvutada.
Üks asi jäi 18. juuni 2016 14:01
teadlasel mainimata. Nimelt, kui organismi näljutada, hakkab organism varu koguma. Umbes nii, et "millal järgmine kord saab"? Nii tekivadki "kokkuhoiust" hoopis voldid puusadele ja reitele. Need kohad on inimese kõige paremad laoplatsid varudeks. Kui sööd, liigu ka võrdselt!
Enesepettus 18. juuni 2016 14:44
See on väärlegend. Organism ei kogu varusid, kui tal ei ole toidust saadava energia ülejääki. Nagu ka legend, et peale kaalulangetamist hakkab inimene kaalus taas juurde võtma ("kilod tulevad tagasi ja veel rohkemgi") mingi organismi eripära tõttu, vaid lihtsalt seetõttu, et inimene ei suuda oma söömissõltuvust siiski ohjeldada, kuigi tahtejõudu oli tal juba peaaegu piisavalt. Aga mitte nii palju, et lõpuni vastu pidada.
Organsim ei saa koguda varu, kui sa teda ei nuuma. Kui sööd päevas 1500 kcalorit aga kulutad 2000+, siis on võimatu, et organism kogub varu. Mille arvelt ta seda kogub? Kas sa oled näinud mõnda fotot koonduslaagri vangist, kellel rippusid rasvavoldid kõhul või reitel?
Mina ei ole. Olen sõjaajalooga seoses palju pilte näinud, ma ei ole kohanud ühtegi pilti koonduslaagri vangidest (ega ka sõjavangidest), kes oleks olnud teistest oluliselt tüsedam, rääkimata mingitest rasvavoltidest kõhul või jalgadel.
Aga viimane lause on sul sulatõsi.
Siin vahe ongi. 18. juuni 2016 15:11
Koonduslaagrites oldi pidevalt näljas. Polnud tõesti midagi koguda. Aga tavaelus, kuigi sööd vähe, on siiski, mida koguda. Usu, selline reaktsioon on olemas.
Mimoos 18. juuni 2016 13:32
Need kalorivaesed toidud on seeditud lühikese ajaga ja jälle nälg näpistab.
nimetu 18. juuni 2016 13:19
kui raha pole pole süüa ongi nälg
Simple 18. juuni 2016 12:19
Kaalulangetamine on tahtejõu demonstratsioon endale ja sageli ka teistele. Kui tahtejõudu napib, siis jah, võid poest rohkem süüa osta ja ennast "tagasi õgima" hakata. Kui tahtejõudu on piisavalt, seda muret ei ole. Õige on väide: söö vähem kaloreid, kui kulutad. Ja nii lihtne see ongi.
Igaüks, kes on võtnud kaalust alla ja saavutanud ideaalkaalu ning seda suudab ka hoida, on imetlust väärt, sest tänapäeval on tahtejõud väga vähestele loomuomane ja jõukohane..