Toiduuudised

Seitse toitu hommikusöögiks, mis toetavad üleliigsetest kilodest vabanemist (17)

Õhtuleht.ee, 1. detsember 2015 13:41
Foto: PantherMedia / Scanpix
Kui mõtled kaalulangetamisele, alusta muutustega köögis ja oma päeva esimese söögikorraga. Just tervislik hommikusöök võib olla võtmesõna üleliigsete kilode edukal kaotamisel.

Mida süüa hommikusöögiks, et kaalulangetamine sujuks, toob välja Popsugar.

* Kaneeli kasutamine hommikusöökide maitsestamisel viib kindlasti edule. See vürts lisab toitudele magusust ilma igasuguste lisakaloriteta. Sestap puista seda kohvi või kaerahelbe magustamiseks. Kaneel aitab reguleerida ka veresuhkrut, mis aitab kaasa sellele, et sa püsid pikalt energiline.

* Munas on vaid 72 kalorit ja kuus grammi valku. Kui sööd selle kõrvale rafineeritud süsivesikuid, tunned end mitmeid tunde energilisena. Mis kõige parem – muna valmistamine ei võta eriti kaua aega.

* Puuviljad rahuldavad hommikuse magusaisu ilma igasuguse saia söömise vajaduseta. Lisaks sisaldavad puuviljad ohtralt kiudaineid, mis on kogu organismile head.

* Roheline tee on kaalulangetajate salasõber olnud läbi aastakümnete, sest see kiirendab ainevahetust.

* Kreeka jogruti kasutamine hommikusöögiks võimaldab hoida päeva esimese toidukorra kaloraaži madalal, samuti ei ole sellesse peidetud suhkrut, nagu paljudesse teistesse jogurtitesse.

* Pähklipiimad on samuti madalama kalori- ja ka suhkrusisaldusega võrreldes tavaliste piimadega.

* Kaer, õigupoolest kausitäie kaerahelveste söömine tekitab täiskõhutunde ja püsiva energiataseme pikaks ajaks. Jälgi vaid, et sa ei söö töödeldud ja magustatud kaerahelbeid.

Samal teemal

28.12.2015
VALMISTA ISE: Imejook, mis viib pihalt ööga sentimeetri
17.12.2015
OLE ENDA VASTU AUS: viis asja, mida kaalulangetaja teadma peab!
11.12.2015
Seitse nippi, kuidas end ülekilodega võitlemisel toetada
12.11.2015
Kaks jooki, mis panevad su särama