Toiduuudised

Lugu ilmus esmakordselt 2014. aasta augustikuu Tervis Plussis.

Raudne tervis peitub lihas

Kersten Lehismets , 6. november 2015, 17:15

28 KOMMENTAARI

f
FoodPorn/ 10. november 2015, 10:52
Siis ei saa kurgist, õunast, tomatist, arbuusist jt. juur-ja puuvijadest vajalikke vitamiine, mineraale kätte, kui keha ei omista või omistab väga keeruliselt taimsest toidust. NB! Järelikult taimsest toidust saab kõik vajaliku inimkehale kätte ehk omistab, kui tarbida mitmekülgset taimetoitu. Kirjutatakse, et ei taimsest toidust ei saa midagi on väär esitlus.
r
Robert Nool ''REKLAAMIAGENTUUR''/ 8. november 2015, 11:53
Kirjuta õigesti!
Lp. Eesti keele õpetaja
o
oijah/ 7. november 2015, 19:31
Jälle üks isehakanud toitumisteadlane, kes endale selliste kommentaaridega vee peale tõmbab. Kahju kohe:(
s
Sportlane/ 7. november 2015, 18:06
Hahahahahaha :D Ma treenin 6 korda nädalas, olen vegan olnud 2 aastat... Ebanormaalne artikkel. Vaata, mida sa sööd, ja ühestki ei tule puudus.
m
Mees31/ 7. november 2015, 18:01
Minu meelest on see ikka puhas jama...propaganda,kui nii võib öelda.Olen olnud ilma lihata üle 4 aasta.Tarbin vahest teatud piimatooteid,tunnistan.Ma ei ole mingi esteet,ega pühak ja algul loobusin lihast puhtalt selleks,et võistluste jaoks oli vaja kaalu langetada.Avastasin,et vorst ja värgid sisaldavad rohkem jahu,kui liha,seega,need olid esimesed.Ja saiad ning muud jutud.Loomulikult algul võitlesin meeletult kiusatusega ja otsisin põhjuseid ja vabandusi ringi pöörata!Aga siis tulid tulemused...kaal langes,enesetunne oli kirjeldamatult parem.Varem alati oli pidev raskustunne.See kadus. Olen põhimõtteliselt eluaeg vaikselt trenni teinud,aga see oli alati kuidagi sunnitud.Nüüd võin terve nv pidu panna ja esmaspäeval tuima näoga peale tööd jõusaali ronida :) (tean,et joomine on hullem :D ) enam pole see mingi pingutus!Räägib vitamiinide puudusest...õige! Ka mul oli algul,raua sisaldus veres madal,aga see taastus poole aastaga iseenesest!!!Kehale peab aega andma.Käin regulaarselt kontrollis ja tean täpselt,kui palju ja mida minus on!Kriitikuid ei muuda,ise peab proovima!Mu õde on olnud a"la 13 a,taimetoitlane ja ilmselgelt ma absoluutselt ei saanud aru varem,et kuidas ta suudab ilma lihata olla?Eriti näiteks suvel,kui teised grillivad.Ikka nokkisin vahest ta kallal:) Juttu oleks veel palju,aga sõrmed juba väsinud kuna pole eriline trükkija.Vaid ütlen,et viimase piisa karikasse pani film nimega ,,earthlings,, vaatamine...kui varem mind loomade heaolu eriti ei mõjutanud lihast loobumisel,siis peale selle vaatamist tean,et ei pöördu IIAL tagasi.
n
nonii/ 7. november 2015, 15:57
Olen taimetoitlane (+munad&piimatooted) olnud nüüdseks üle 30 a. Paar päeva tagasi tuli sellest perearsti juures juttu. Sain teada, et mul pole kehas rauda ja kahtlane kas B12 vitamiini on. Vereanalüüsi tulemused: ferritiin 238.0. (norm kuni 370). B12 - 216 (norm 156 - 672).
S
.../ 7. november 2015, 14:41
Sööge toorest liha ja tervis korras, sest olete te näinud paksu lõvi?
t
topelt/ 7. november 2015, 15:58
Enamus ülekaalulistest inimeste maailmas on lihasööjad.
h
Haha/ 7. november 2015, 14:14
Postitage kolmas kord ka äkki sama artikkel? Nii näiteks poole aasta pärast :)

p
Prince Zamunda/ 7. november 2015, 13:33
Sööma peab korralikult! Keegi valmistas selle artikli kka väga põhjalikult ette, lmao
Väide, et taimses toidus pole vitamiine ja keha omastab halvemini on absoluutne väär info .''Robert Nool selgitab selliste tervisehäirete tagamaid: “Loomsed saadused peidavad äärmiselt suurt hulka asendamatuid toitaineid, mis taimses toidus lihtsalt puuduvad, näiteks paljusid elutähtsaid vitamiine – D-, K-, A-vitamiini ja B-rühma vitamiine. Osa vitamiine ja mineraalaineid, sealhulgas kaltsiumi, magneesiumi, rauda, tsinki, vaske ja B6-vitamiini, mida vajavad kõik inimesed ja mille tarve sportlastel suure füüsilise koormuse tõttu tunduvalt suurem, on loomsest toidust märgatavalt lihtsam omastada kui taimsest. Aneemia teke on tingitud B12-vitamiini puudusest.” Õiget taimset toitu peab sööma, mitte nälgime, et tekiks probleeme!
Inimesed lõpetavad loomsete toitude kasutamise ja DIABEET, kas kaob või väheneb süstimisvajadus. Hiinalsed hakkasid loomset toitus sööma ja probleemid tervisega algasid.
''Võib-olla söön liiga vähe teravilja?” meenutab Jenna.'', ega's sa kana, et nokid teri ja tervis tuleb või loom ole!
B12 talletub maksas ja jätkub 3 aastaks. Kui egulaarlsel tarvitada ei juhtu midagi.
http://www.happycow.net/vegan_nutrition.html
http://www.bodybuilding.com/fun/no-meat-muscle-4-rules-for-building-mass-on-vegetarian-diet.html
http://www.pomona.edu/administration/dining/health-wellness/vegan-vegetarian
http://www.veganviews.org.uk/vv95/vv95interviewlizcook.html
http://www.chooseveg.com/foodplate
http://becomehealthyorextinct.com/nutrition/ :D rolf
http://www.carlagoldenwellness.com/2015/06/26/57-health-benefits-of-a-plant-based-diet/
http://www.vegan-magazine.com/2013/02/09/acid-alkaline-ph-food-chart/
http://students.expression.edu/veganized/
http://www.peta.org/living/food/vegetarian-101/vegans-guide-good-nutrition/
http://nutritionfacts.org/topics/vegans/
https://fnic.nal.usda.gov/lifecycle-nutrition/vegetarian-nutrition
http://lerablog.org/health/nutrition/vegetarian-diet-why-is-it-recommended-by-doctors/
Forks Over Knives
https://www.youtube.com/watch?v=vPJbYAYzP04
http://www.forksoverknives.com/
Food Matters
https://www.youtube.com/watch?v=r4DOQ6Xhqss&feature=share
http://www.foodmatters.tv/
d
Dr. Shit Fun Chew/ 7. november 2015, 14:14
Pane lingid korralikult Zamunda
http://www.chooseveg.com/foodplate
http://becomehealthyorextinct.com/nutrition/
:D rolf
http://www.carlagoldenwellness.com/2015/06/26/57-health-benefits-of-a-plant-based-diet/
http://www.vegan-magazine.com/2013/02/09/acid-alkaline-ph-food-chart/
http://students.expression.edu/veganized/
http://www.peta.org/living/food/vegetarian-101/vegans-guide-good-nutrition/
http://nutritionfacts.org/topics/vegans/
https://fnic.nal.usda.gov/lifecycle-nutrition/vegetarian-nutrition
http://lerablog.org/health/nutrition/vegetarian-diet-why-is-it-recommended-by-doctors/
Forks Over Knives
https://www.youtube.com/watch?v=vPJbYAYzP04
http://www.forksoverknives.com/
Food Matters
https://www.youtube.com/watch?v=r4DOQ6Xhqss&feature=share
http://www.foodmatters.tv/
t
Tuuletõmbus/ 7. november 2015, 15:04
See Zamunda on jälle üks hull taimetoitlane.
z
Zamunda Kundast/ 7. november 2015, 21:49
Forks Over Knives
www.youtube.com/watch?v=vPJbYAYzP04
www.forksoverknives.com/
Food Matters
www.youtube.com/watch?v=r4DOQ6Xhqss&feature=share
www.foodmatters.tv/
z
Zamunda Kundast/ 7. november 2015, 21:49
Forks Over Knives
www.youtube.com/watch?v=vPJbYAYzP04
www.forksoverknives.com/
Food Matters
www.youtube.com/watch?v=r4DOQ6Xhqss&feature=share
www.foodmatters.tv/
f
FoodPorn/ 10. november 2015, 11:01
Siis ei saa kurgist, õunast, tomatist, arbuusist jt. juur-ja puuvijadest vajalikke vitamiine, mineraale kätte, kui keha ei omista või omistab väga keeruliselt taimsest toidust. NB! Järelikult taimsest toidust saab kõik vajaliku inimkehale kätte ehk omistab, kui tarbida mitmekülgset taimetoitu. Kirjutatakse, et ei taimsest toidust ei saa midagi on väär esitlus.
m
Mhh/ 7. november 2015, 12:53
"Robert Nool selgitab selliste tervisehäirete tagamaid: “Loomsed saadused peidavad äärmiselt suurt hulka asendamatuid toitaineid, mis taimses toidus lihtsalt puuduvad, näiteks paljusid elutähtsaid vitamiine – D-, K-, A-vitamiini ja B-rühma vitamiine. " - TAIMSES TOIDUS PUUDUVAD NEED? MIS AJAST?
f
FoodPorn/ 10. november 2015, 11:02
Siis ei saa kurgist, õunast, tomatist, arbuusist jt. juur-ja puuvijadest vajalikke vitamiine, mineraale kätte, kui keha ei omista või omistab väga keeruliselt taimsest toidust. NB! Järelikult taimsest toidust saab kõik vajaliku inimkehale kätte ehk omistab, kui tarbida mitmekülgset taimetoitu. Kirjutatakse, et ei taimsest toidust ei saa midagi on väär esitlus.
l
lubage naerda.../ 7. november 2015, 11:21
... aga las igale ühele jääb tema arvamus! Liia vaesekene oli mitu aastat taimetoitlane ja siis väsis ära ja hakkas nutma - väga kurb! Mina olen viimased 14 aastat olnud taimetoitlane, käin kaks kord nädalas sõpradega kossu mängimas ja talvel võimaluse korral suuskan ja tervise üle kurta ei saa. Paar korda on ka silm märjaks läinud, aga toitu ma selles ei süüdista! Ajage aga näost alla mida tahate ja olge terved! ;)
p
Puksuu/ 7. november 2015, 12:15
mull oli vastupidi loobusin lihast, loomsest toidust ja energiat rohkem
T
./ 7. november 2015, 09:39
Toetan taimetoitlasi--sest seda rohkem jääb mulle kvaliteetset liha.
Toetan auto vastaseid--sest seda rohkem on mul ruumi sõitmiseks.
Toetan homosid, sest seda rohkem jääb mulle naisi.
l
Liia./ 7. november 2015, 09:22
Päris mitu aastat elasin rõõmsalt taimetoidu peal, enesetunne oli väga hea - tegelesin aktiivselt spordiga, energiat oli küllaga. Kuni vähehaaval keeras kõik tagurpidi - väsimus, mäluhäired, nutsin põhjuseta. Nüüdseks olen olen saanud oma "keha kuulajaks" -mida ta tahab, seda söön. Aga ei õgi.
t
toetan ka./ 7. november 2015, 08:32
tuleb kuulata oma organismi ja keha, see on su ihule ja vaimule parim. KUI ikka vahel tuleb hull magusaisu, siis jumalapärast söö seda magusat, sest miski aine on su organismist puudu... see ei tähenda et sa pead endale kõike sisse vohmima, aga süüa mitmekesiselt ja kõike mõõdukalt , oled paremas kondensioonis ja rõõmsameelne. see teeb ju närvihaigeks kui kogu aeg loed suutäisi ja kaloreid. Uskuge mind, olen juba päris kaua ilmas elanud. olen kogenud et noored tulevad pidulauda, siis näpivad siit ja sealt ja on tujutud sest kõik nagu oleks laua peal maitsev aga - EI TOHI... jätke järele, olge normaalsed!.sööge kõht täis ja tundke elust mõnu. igavesti ei ela keegi.
n
Noor mees/ 7. november 2015, 05:12
Saite nüüd, veganid, kunagi ei too head äärmuslus, et ainult liha või ainult rohututid.
v
Vana mees/ 7. november 2015, 08:15
Toetan Noort meest, sest pikk elukogemus on seda näidanud.
j
Ja kust sa võtad, et veganid ainult rohututtesöövad?/ 7. november 2015, 19:22
See artikkel ei ole usutav. Kas nende paari näite põhjal saab teha üldistusi???
d
Dr. Shit Fun Chew/ 10. november 2015, 11:03
f
FoodPorn/ 10. november 2015, 11:02
Siis ei saa kurgist, õunast, tomatist, arbuusist jt. juur-ja puuvijadest vajalikke vitamiine, mineraale kätte, kui keha ei omista või omistab väga keeruliselt taimsest toidust. NB! Järelikult taimsest toidust saab kõik vajaliku inimkehale kätte ehk omistab, kui tarbida mitmekülgset taimetoitu. Kirjutatakse, et ei taimsest toidust ei saa midagi on väär esitlus.