Toiduuudised

Teed trenni, kuid pekikiht ikka ei vähene? Loe, äkki sa toitud pärast trenni valesti? (7)

Õhtuleht.ee, 29. september 2015 11:27
.Foto: Vida Press
Hea vormi saavutamiseks ei piisa ainult trenni tegemisest, vaid tuleb jälgida ka oma toitumisharjumusi. Just pärast treeningut kipuvad need aga valed olema.

Kui trenn on tehtud, kiputakse haarama külmkapist valede asjade järele, mis aga viib selleni, et pekikiht ei vähene ega vähene, kõikidest pingutustest hoolimata, kirjutab Women's Health Magazine.

1. Pärast trenni ei julgeta süüa või jäetakse liiga pikk vahe söömisega. See aga tähendab seda, et kalorinäljas keha veresuhkru tase langeb ning hiljem ahmitakse sisse kõike, mis vähegi ette juhtub. Tegelikult võiks aga pärast trenni 30 minuti jooksul midagi süüa. Kui tegemist on hommiku-, lõuna- või õhtusöögiga võiks toidukorra kaloraaž jääda 400-500 vahele, kui tegemist on toidukordade vahelise ajaga, siis võiks süüa mõne tervisliku snäki.

2. Arvatakse, et trennis on põletatud väga palju kaloreid, mistõttu lubatakse endale külmkapist nii mõndagi ebatervislikku. Näiteks premeeritakse end mõne koogiga, mis aga suure tõenäosusega sisaldab palju rohkem kaloreid kui trenniga ära kulutati.

3. Janu kustutatakse spordijookidega. Tegelikult sisaldavad need palju suhkrut ning kõige õigem on vedelikupuudust leevendada siiski tavalise veega.

4. Süüakse kõrge suhkrusisaldusega snäkke või kohvijooke.

5. Juuakse smuutisid. Tegelikult sisaldavad need aga enamasti palju rohkem kaloreid, kui trennis keskmiselt kulutatakse.

6. Pärast trenni suundutakse baari.