Foto: PantherMedia / Scanpix
Õhtuleht.ee 27. august 2015 12:55
Kaalu langetades ei tohiks valimatult kõiki puuvilju süüa, sest paljud neist sisaldavad kaalu langemist takistavaid looduslikke suhkruid.

Genius Beauty toob välja aga nimekirja puuviljadest, mida kaalulangetajad kartma ei pea, kuigi liialdada ei maksa nendegagi. Selle nimekirja taga seisavad Suurbritannia teadlased ja Briti toitumisspetsialist Liana Bonadio.

• Pirnid ja õunad on kiudaineterohked ja aitavad tänu sellele kõhul täis püsida.

• Mustikad on head antioksüdandid, aitavad kehast mürke väljutada ja nii ka kaalu langemisele kaasa.

• Kuivatatud puuviljad vähendavad kolesteroolitaset.

• Kookos on hea ainevahetuse kiirendaja.

• Sidrunid parandavad maksa tööd ja ergutavad seedimist.

• Viinamarjad takistavad vedelikupuuduse tekkimist.

• Granaatõunad pärsivad söögiisu ja aitavad samuti kehal mürke väljutada.

• Apelsinid on väga madala kalorisisaldusega ja kiirendavad samuti ainevahetust.

• Avokaadod soodustavad testosterooni tootmist, selle hormooni kõrge tase kehas mõjub kaalu langemisele soodsalt.

• Virsikud sisaldavad palju antioksüdante, aitavad kehal mürke väljutada ning soodustavad ainevahetuse tööd.

Samal teemal

Kommentaarid  (15)

A kust 27. august 2015 23:47
blaaaa 27. august 2015 17:53
Ajakirjanikule 2 rasket ajakirjanduslikku ülesannet:
- leia üles vähemalt üks, mis pole mainitutest puuvili
- mine uuri kui palju on kuivatatud puuviljadele lisatud suhkruid
:) 27. august 2015 22:40
Ära sa arva - isegi melon ja ananass on puuviljad ;) :))))) (kunagi mingis kokasaates targutati).
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS