Toiduuudised

TOITUMISNÕU VEEBIST: selle järgi süües võib õhtuti suisa nälga jääda (12)

Piret Parik, 6. märts 2015 07:00
NII KÜLL KAUA VASTU EI PEA: Trennivabal päeval nägi FitLapi üks õhtusöögivariant välja just selline: omlett, mis sisaldab 12 g paprikat, 20 g sinki, 9 g juustu ja ühte M-suuruses muna ning magustoiduks 117 g apelsini.Foto: Mati Hiis

Igasugused dieedid pakuvad alati naistele põnevust. Nii otsustasin minagi liigsetest kilodest vabanemiseks proovida uut veebipõhist treeningu- ja toitumisnõustajat. Kuna olin juba kolm kuud eratreeneri koostatud toitumiskava järginud ning mu kaal muudkui langes, olid mu ootused kõrged. 

Dieetidesse pole ma kunagi uskunud. Eelkõige seepärast, et kui enda piitsutamine lõpetada, tekib vastupandamatu vajadus end head-paremat täis pugida ja otse loomulikult on ka kaotatud kilod kiiresti tagasi.

Kuigi ka toitumiskavad liigituvad dieedi alla, tähendavad need pikemas perspektiivis siiski elustiili muutust ehk kõik eesmärgini viivad piirangud ja lubatud toiduained peaksid kujunema harjumuseks.

Nagu mulle toitumiskava koostanud treener ütles, pole muutus kunagi kerge, kuid see, kes liiga lihtsalt alla annab, ei soovi ka väga oma kaalu langetada. Ei saa salata, et olen seda mõtet viimastel kuudel endale üsna palju meelde tuletanud.

FitLapi toitumiskava juures meeldis mulle kõigepealt nende retseptivalik, mis teeb märksa lihtsamaks minu igapäevaelu ehk päästab mu igapühapäevasest kokaraamatutes tuhnimisest.

Kuigi FitLap pakkus igaks päevaks ja igaks toidukorraks eri söögi, siis mina järgisin nädal aega ühte menüüd ehk neli toidukorda olid küll erinevad, kuid seitse päeva samad. Sõin iga nelja tunni tagant ehk hommikusöök oli kell 8, lõuna 12, õhtuoode 16 ja õhtusöök 20.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

06.03.2015
Kui keka hirmutab
05.03.2015
Kellele lüüakse söögikella?
25.02.2015
Seapraad hommikuks? Kas tasub?
18.02.2015
Milline on maailma populaarseim kaalulangetusmeetod?