Idusalat. Arhiivipilt

Foto: Unsplash
Evelin Ilves 9. jaanuar 2022 08:10

Tänane retsept on lihtsamast lihtsam, vitamiinidest ja kasulikust kiust tulvil ning kehale kergem kui õhk. Keeva veega „ehmatatud“ idusalat. Sellesse armusin ma mõned aastad tagasi Sri Lankal, kus oma talvist aasta alguse restarti ja tervisenädalat nautisin.

(2-le).

Vaja läheb

  • 1 karp idusid/idu-võrsesalatit

  • 1 spl hakitud rohelist sibulat (või münti või karulauku vms)

  • 1 tl hakitud küüslauku (1 väike küüs)

  • ¼ tl meresoola

  • 1 tl röstitud seesamiseemneid (võid asendada näiteks mandlilaastudega)

  • 1 spl röstitud seesamiseemne õli (võid asendad näiteks oliiviõliga).

Tee nii

Aja pliidil umbes 1 liiter vett keema, kalla sinna 30 sekundiks sisse oma idud ja kurna nad kiiresti ning lase kraani all jääkülma vee alt läbi - nii säilivad vitamiinid, värv ja struktuur.

Ülejäänud komponentidest tee mõnus kaste ning sega kausis kõik kenasti läbi. See on ideaalne hommiku- või õhtusöök, mille muudab toekamaks mistahes lemmikvõiku. Suurepäraselt sobib ta ka enamikke põhiroogasid täiendama. Naudi kergust, mis toidab - keha ja meel tänavad sind!

Armastust teie südameisse ja padadesse!

Evelin