Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 24.–30. mai: aeg panna prae kõrvale hakkama esimesed kilekotikurgid! 

Jane Maastik, 26. mai 2021 17:41

Maikuus võib leida  mitmeid kodumaiseid toorsalati koostisosi aiast, metsast või poeletilt. Lisaks rabarberile saab juba salatitesse ja teistesse roogadesse lisada ka esimesi säravrohelisi kuusevõrseid. Kes pole veel jõudnud, siis nüüd on õige aeg valmistada prae kõrvale selle kevade esimesed kilekotikurgid.

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 1962 kcal

Hommikusöök
Lihtne hommikusöök lavaši, kodujuustu ja munaga ( 1 portsjon ehk 250g )

Vahepala
1 õun

Lõunasöök
Juustutäidisega kanakotletid ( 2/3 portsjon ehk 180g )
Tomati-meloni salat ( 1/2 portsjon ehk 135g )
Keedetud kartul 100g

Vahepala
Maasikad 100g

Õhtusöök
Roheliste köögiviljadega vokiroog ( 1,5 portsjon ehk 420g )
Keedetud pruun riis 100g

Vahepala
Erinevad köögiviljad 150g
Keefir 200ml

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

19.05.2021
NÄDALAMENÜÜ | 17.–23. mai: hommikusöögi ajal tasub maiustada, sest see kulub kohe ära
05.05.2021
NÄDALAMENÜÜ | 3.–9. mai: põnevad toidud, mida koos emaga või emale valmistada
21.04.2021
NÄDALAMENÜÜ | 19.–25. aprill: toidud värske karulaugu, naadi ja noore nõgesega
07.04.2021
NÄDALAMENÜÜ | 5.–11. aprill: kala aitab ajul töötada ja kaitseb haiguste eest