Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 3.–9. mai: põnevad toidud, mida koos emaga või emale valmistada 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 5. mai 2021 16:46
Teeme emale süüaFoto: Unsplash
Emadepäeva nädala menüüs on põnevad toidud, mida koos emaga või emale valmistada. Lisaks sisaldavad mitmed road hulgaliselt häid ja asendamatuid rasvhappeid, mis on tervisele väga kasulikud, aitavad vältida mitmeid haigusi ja pikendavad tervena elatud aastate arvu.

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 1937 kcal

Hommikusöök
Shakshuka ( 1 portsjon ehk 320g )
1 viil täisteraleiba

Vahepala
2 kiivit
10 pähklit

Lõunasöök
Brokoli-hakklihavorm ( 4/5 portsjon ehk 420g )
Salat rohelistest köögiviljadest 100g

Vahepala
1 apelsin

Õhtusöök
TEEB KÕHULE PAI | Khichdi hirsiga ( 1 portsjon ehk 370g )
KUI HING IGATSEB KEVADET | Avokaado-kiivisalat ( 2/3 portsjon ehk 120g )

Vahepala
Erinevad köögiviljad 150g
Kodujuust 100g

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

08.04.2021
SAMM-SAMMULT | Väga lihtne maasikatega kohupiimakook emadepäevaks lastele valmistada
28.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 26. aprill – 2. mai: hõrgud road nendest kõige esimestest rabarbritest!
21.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 19.–25. aprill: toidud värske karulaugu, naadi ja noore nõgesega
14.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 12.–18. aprill: värsked ja värvised toidud annavad energiat