Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 19.–25. aprill: toidud värske karulaugu, naadi ja noore nõgesega 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 21. aprill 2021 20:05
Karulauk on juba metsa all või aias päris pikaks võrsunud ning ka nõges ja naat on oma ninad päikese poole sirutanud. Nüüd saab oma toidulauda taas rikastada ja tervist turgutada värske kevadrohelisega. Enne karulaugu korjamist tuleks kindlasti veenduda, et tegemist poleks piibelehe või sügislille lehtedega.

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 1983 kcal

Hommikusöök
Omlett noore naadi ja tatraga (1 portsjon ehk 280 g)
Kaalika-puuviljasalat (1/3 portsjonit ehk 100 g)
1 viil täisteraleiba

Vahepala
1 pirn
10 mandlit

Lõunasöök
Ahjus üleküpsetatud tomatisupp suitsukana ja juustuga (1 portsjon ehk 330 g)
2 viilu sepikut

Vahepala
Maasikad 100 g

Õhtusöök
Mesine pardipraad (1/4 portsjonit ehk 150 g)
Värske kapsa salat virsikukastmes (1/3 portsjonit ehk 90 g)
Keedetud riisinuudlid 100 g

Vahepala
Erinevad köögiviljad 150 g
Tzatziki ehk Kreeka dipikaste
1/10 portsjonit ehk 40 g

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

21.04.2021
HEA TEADA! Kuidas karulauku hoiustada ja miks seda ei peaks keetma?
14.04.2021
NÄDALAMENÜÜ | 12.–18. aprill: värsked ja värvised toidud annavad energiat
07.04.2021
NÄDALAMENÜÜ | 5.–11. aprill: kala aitab ajul töötada ja kaitseb haiguste eest
31.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 29. märts – 4. aprill: värsked ja tervislikud kodused kevadpühade road