Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 12.–18. aprill: värsked ja värvised toidud annavad energiat 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 14. aprill 2021 16:55
Värvikas pajaroogFoto: Toidutare
Kevadel tekib soov nautida värskeid ja värvilisi toite. Värskus ja värvid annavad energiat ja loovad rõõmsa meeleolu. Ka toitumissoovituste järgi tuleks eelistada vikerkaarepõhist toiduvalikut, see tähendab, et taldrikule peaks jõudma võimalikult palju värve. Kuna praegune aeg veel omamaiseid vilju ei paku, saab abi otsida juba kevadisest loodusest.

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 2008 kcal

Hommikusöök
Omlett noore naadi ja tatraga (1 portsjon ehk 280 g)
Lõhesändvitš õuna ja fenkoliga (1 portsjon ehk 180 g)

Vahepala
1 õun

Lõunasöök
Prantsuse kalasupp (1/6 portsjon ehk 230 g)

Vahepala
1 porgand
Kodujuust 100 g

Õhtusöök
Kevadine pasta spargli, herneste, spinati, prosciutto ja toorjuustuga (1 portsjon ehk 420 g)
Salat rohelistest köögiviljadest 100 g

Vahepala
1 banaan

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

07.04.2021
NÄDALAMENÜÜ | 5.–11. aprill: kala aitab ajul töötada ja kaitseb haiguste eest
31.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 29. märts – 4. aprill: värsked ja tervislikud kodused kevadpühade road
24.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 22.–28. märts: praed, tehke suppidele ruumi!
17.03.2021
NÄDALAMENÜÜ | 15.–21. märts: kuidas makaronitoite tervislikumaks teha