Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 18.–24. jaanuar: vitamiinirikkad vutimunad põhjustavad vähem allergiaid 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 20. jaanuar 2021 16:23
Foto: Jaan Heinmaa

Omleti ja teiste munaroogade valmistamiseks on kanamunadele heaks alternatiiviks vutimunad, milles on rohkelt meile asendamatuid aminohappeid, erinevaid vitamiine, eriti just B-grupi vitamiine, mineraalainetest kaltsiumi. Märkimisväärne on seegi, et vutimunade valgud on paljudele ülitundlikele inimestele vähem allergeensed võrreldes kanamuna valkudega. Vutimunadest road on ühteviisi maitsvad nii praetult, keedetult kui ka küpsetatult.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

15.02.2021
NÄDALAMENÜÜ | 15.–21. veebruar: hõissa vastlanädalale koos traditsiooniliste toitudega!
10.02.2021
NÄDALAMENÜÜ | 8.–14. veebruar: väge täis supertoidud, mis aitavad vastu pidada
03.02.2021
NÄDALAMENÜÜ | 1.–7. veebruar: kes soovib mõnest lisakilost lahti saada?
27.01.2021
NÄDALAMENÜÜ | 25.–31. jaanuar: idandid maitsevad hästi ja toovad tervise toidulauale