Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 18.–24. jaanuar: vitamiinirikkad vutimunad põhjustavad vähem allergiaid 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 20. jaanuar 2021 16:23
Foto: Jaan Heinmaa
Omleti ja teiste munaroogade valmistamiseks on kanamunadele heaks alternatiiviks vutimunad, milles on rohkelt meile asendamatuid aminohappeid, erinevaid vitamiine, eriti just B-grupi vitamiine, mineraalainetest kaltsiumi. Märkimisväärne on seegi, et vutimunade valgud on paljudele ülitundlikele inimestele vähem allergeensed võrreldes kanamuna valkudega. Vutimunadest road on ühteviisi maitsvad nii praetult, keedetult kui ka küpsetatult.

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 1993 kcal

Hommikusöök
Tatraomlett ( 1 portsjon ehk 175g )
1 viil täisteraleiba

Vahepala
1 hurmaa

Lõunasöök
Koorene lõhesupp värskete köögiviljadega ( 2/3 portsjon ehk 380g )
2 viilu sepikut
Või 5g
Maitserohelist

Vahepala
Melon 200g

Õhtusöök
Pastavorm baklažaani ja seentega ( 4/5 portsjon ehk 400g )
Riivitud porgand 100g

Vahepala
Erinevad köögiviljad 150g
Kodujuust 100g

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

15.02.2021
NÄDALAMENÜÜ | 15.–21. veebruar: hõissa vastlanädalale koos traditsiooniliste toitudega!
10.02.2021
NÄDALAMENÜÜ | 8.–14. veebruar: väge täis supertoidud, mis aitavad vastu pidada
03.02.2021
NÄDALAMENÜÜ | 1.–7. veebruar: kes soovib mõnest lisakilost lahti saada?
27.01.2021
NÄDALAMENÜÜ | 25.–31. jaanuar: idandid maitsevad hästi ja toovad tervise toidulauale