Päevaretsept

LIHTNE, GLUTEENIVABA JA MAITSEV | Porgandi-praejuustupätsid 

Tiina Lebane, 9. oktoober 2020 08:00
Porgandi-praejuustupätsidFoto: Jaan Heinmaa
Praejuust ja muna seovad riivitud porgandi piisavalt tugevaks tainaks, millest saab pannil hõrke pätsikesi praadida. Lihtne, gluteenivaba ja väga maitsev kerge eine, mida võid täiendada värskete ürtide või salatilehtedega.

Kogus: neljale
Valmistusaeg: 20-40 min

Koostisosad:

  • 300 g Porgand
  • 1 pk Nopri praejuust (või halloumi) 200g
  • 1 tk Muna
  • Praadimiseks õli ja/või või
  • Värsked ürdid või salatilehed

Valmistamine: gluteenivaba, taimetoit

1. Koori porgandid ja riivi jämedalt. Riivi samamoodi ka praejuust. Lisa porgandile ja juustule muna ning sega hoolikalt läbi.

2. Kuumuta pannil õli või võid või mõlemat. Tõsta supilusikaga tainaportsud pannile, vajuta lusikaseljaga lapikuks ja prae keskmisel kuumusel mõlemalt poolt kuldpruuniks. Paku juurde meelepäraseid värskeid ürte ja salatilehti.