Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 5.–11. oktoober: toidud, mis hoiavad seedimise hästi käimas 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 5. oktoober 2020 06:28

Tervisliku toitumise oluliseks osaks on piisav kogus kiudaineid, mis aitavad seedimise korras hoida ja mitmeid terviseprobleeme vältida. Kiudaineid sisaldavad vaid taimsed toiduained, millest suurimad kiudainete allikad on täisteratooted, kaunviljad, pähklid ja seemned ning puu- ja köögiviljad. Päevas peab täiskasvanud inimene saama 25–35 g kiudaineid sõltuvalt päevasest energiavajadusest. 

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

12.10.2020
NÄDALAMENÜÜ | 12.–18. oktoober: toidud, mis valmivad kiirelt ja maitsevad hästi
28.09.2020
NÄDALAMENÜÜ | 28. september – 4. oktoober: kõrvits teeb kõik argitoidud heaks
23.09.2020
NÄDALAMENÜÜ | 21.–27. september: kuidas toidulauda maitsvalt tervislikumaks muuta
14.09.2020
NÄDALAMENÜÜ | 14.–20. september: immuunsust tugevdavad toidud, mida vajad nüüd