Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 28. september – 4. oktoober: kõrvits teeb kõik argitoidud heaks 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 28. september 2020, 08:05
KõrvitsFoto: Unsplash

Kõrvits sobib oma neutraalse maitsega peaaegu kõikidesse roogadesse. Lisaväärtust tõstab seegi, et kõrvitsatoidud valmivad kiirelt, sisaldavad rohkelt vitamiine ja mineraale ning vähe kaloreid. Kuumtöötlemata kõrvits on aga väga hea C-vitamiini allikas, mis toetab immuunsüsteemi toimimist. 

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

23. september 2020, 15:06
NÄDALAMENÜÜ | 21.–27. september: kuidas toidulauda maitsvalt tervislikumaks muuta
14. september 2020, 06:35
NÄDALAMENÜÜ | 14.–20. september: immuunsust tugevdavad toidud, mida vajad nüüd
7. september 2020, 07:23
NÄDALAMENÜÜ | 7.–13. september: hõrk maitse ja suur toiteväärtus eestimaistest viljadest
2. september 2020, 15:12
NÄDALAMENÜÜ | 31. august – 6. september: suvikõrvits teeb iga toidu heaks