Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 24.–30. august: tervis ja hea maitse värskest aiakraamist 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 26. august 2020 13:48
Köögiviljad Foto: Marianne Ubaleht
Augustikuu toidulaualt ei tohi puududa värsked köögi- ja puuviljad. Seda enam, et just nüüd on need eriti mahlased ja maitsevad  kõige paremini. Hea vormi ja tugeva tervise saavutamiseks tuleb süüa piisavalt  puu- ja köögivilju ehk vähemalt 500 grammi päevas.

ESMASPÄEV
Energiat kokku: 1927 kcal

Hommikusöök
Muna leiva sees ehk vaesed mustad rüütlid ( 1 portsjon ehk 160g )
Jõuduandev mahedik ( 1 portsjon ehk 275g )

Vahepala
3 ploomi

Lõunasöök
Kartulipüreesupp lõhega ( 1 portsjon ehk 350g )
2 viilu sepikut

Vahepala
Erinevaid köögivilju 150g

Õhtusöök
Sealiha aprikooside ja tomatitega ( 1 portsjon ehk 340g )
Keedetud täisterariis 100g

Vahepala
Porgand 130g
Keefir 200g

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

21.08.2021
HOIDISTA, TALI TULEB | 10 punast letšot ja tomatisalatit, et kurjade ilmade saabumiseks valmis olla
05.10.2020
NÄDALAMENÜÜ | 5.–11. oktoober: toidud, mis hoiavad seedimise hästi käimas
23.09.2020
NÄDALAMENÜÜ | 21.–27. september: kuidas toidulauda maitsvalt tervislikumaks muuta
14.09.2020
NÄDALAMENÜÜ | 14.–20. september: immuunsust tugevdavad toidud, mida vajad nüüd