Nädala menüü

NÄDALAMENÜÜ | 1.–7. juuni: C-vitamiinist rikkad tervistavad toidud noortest kuusevõrsetest 

Jane Maastik, toitumisnõustaja, 1. juuni 2020, 08:22
Lõhe kuusevõrsetest pestogaFoto: Jaan Heinmaa

Kevadel on lihtne korjata toidulaua rikastamiseks noori kuusevõrseid. Neid võib lisada salatitesse, smuutidesse ja kasutada erinevate toitude või  ka vee maitsestamiseks. Kuusevõrsed on hinnatud suure C-vitamiini sisalduse poolest. Lisaks sisaldavad nad suurel hulgal teisi vajalikke vitamiine ja mineraalaineid. Neis on nii vesi- kui ka rasvlahustuvaid ühendeid. Seepärast  saab neid edukalt kasutada erinevate toitude toitainetega rikastamiseks. Kuusevõrsed sobivad ka suurepäraselt vahepaladeks. 

 
Edasi lugemiseks:

Samal teemal

25. mai 2020, 08:08
NÄDALAMENÜÜ | 25.–31. mai: kodumaiste ürtidega tervislikum toit
18. mai 2020, 08:11
NÄDALAMENÜÜ | 18.–24. mai: toidud kevadistest taimedest tehtud pestoga
11. mai 2020, 07:39
NÄDALAMENÜÜ | 11.–17. mai: kasuta toiduks ära eelmise suve varud, et kapis ruumi teha
4. mai 2020, 09:11
NÄDALAMENÜÜ | 4.–10. mai: mõnusad grilliretseptid varakevadiste lisadega