Lõhe kuusevõrsetest pestogaFoto: Jaan Heinmaa
Jane Maastik, toitumisnõustaja 1. juuni 2020 08:22
Kevadel on lihtne korjata toidulaua rikastamiseks noori kuusevõrseid. Neid võib lisada salatitesse, smuutidesse ja kasutada erinevate toitude või  ka vee maitsestamiseks. Kuusevõrsed on hinnatud suure C-vitamiini sisalduse poolest. Lisaks sisaldavad nad suurel hulgal teisi vajalikke vitamiine ja mineraalaineid. Neis on nii vesi- kui ka rasvlahustuvaid ühendeid. Seepärast  saab neid edukalt kasutada erinevate toitude toitainetega rikastamiseks. Kuusevõrsed sobivad ka suurepäraselt vahepaladeks. 

Kevadel on lihtne korjata toidulaua rikastamiseks noori kuusevõrseid. Neid võib lisada salatitesse, smuutidesse ja kasutada erinevate toitude või  ka vee maitsestamiseks. Kuusevõrsed on hinnatud suure C-vitamiini sisalduse poolest. Lisaks sisaldavad nad suurel hulgal teisi vajalikke vitamiine ja mineraalaineid. Neis on nii vesi- kui ka rasvlahustuvaid ühendeid. Seepärast  saab neid edukalt kasutada erinevate toitude toitainetega rikastamiseks. Kuusevõrsed sobivad ka suurepäraselt vahepaladeks. 

 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99